Nie je mi jasné: V aktuálnych informáciách na tejto stránke, pod nadpisom "Nové tarifné zvýhodnenie ..." je uvedené, že jazdy sa nebudú odrátavať v sobotu, nedeľu a vo sviatky (teda celkom okolo 115 dní v roku). V autobuse som na okne čítal oznam, že jazdy sa nebudú odrátavať v nedeľu a vo sviatky, aj s konkrétne uvedeným počtom takýchto dní v roku 2006, tuším 66. Tak čo je pravda? Spolu s majorom Haluškom si povzdychávam: "Som z toho voláky zmätený." A dodávam: Na DPMŽ ste na tom asi podobne, čo je už naozaj trocha čudné.
JURAJ, ja chapem, ze chodievas do skoly, na sluzobky, ze si pracovne velmi vytazeny a prispievas sem z dobrej vole. To ja vsetko beriem a ako som uz predtym napisal, vazim si, ze sem pises. Ale uz naozaj uplynul velmi dlhy cas co sme ta ziadali o vysvetlenia k niektorym konfliktnym otazkam, doteraz si vsak neodpovedal. Mam tiez bohuzial pocit, ze pokial ide o tarifu, tak na to nemas vobec chut nieco vysvetlovat (neviem preco), vzdy sa tomu diplomaticky vyhnes tak, ze si napr. na sluzobke a ze ked bude niekedy viac casu a potom po case akoby nic sa zapojis do diskusie s inymi, "netarifnymi prispevkami".
Ak mas pocit, ze s nami sa nehodno o zilinskej tarife bavit (niekedy to naznacujes - temy na dplomovku mozu byt o vselicom, len nie o tarife, na porovnania s Presovom reagujes urazene), tak nam povedz, bolo by to ferove a chlapske, pretoze my stale cakame tak ako si nam slubil. Podla teba sme mozno kecalkovia, ja to beriem, ale poniektori sme tu Zilincania, vasu MHD pouzivajuci a preto by sme objasnenie niektorych veci privitali.
Som toho nazoru, ze pokial sa tu poriadne nevysvetlia tieto sporne otazy (ktore sa tocia vlastne len okolo tarify), tak tu nikdy pokoj nebude. Mozno ma argumentmi presvedcis, mozno nie, ale doteraz to nebolo vysvetlene vobec.
Neber to prosim ako urazku alebo osobny utok, nic take som nemal v umysle.
"Myslím si, že najlepšie by bolo zakúpiť kĺbové nízkopodlažné vozidlá, veď na Košickej vo vozovni je ešte miesta dosť vedľa odstavených kĺbových Karuos, ktoré už ani nevedia ako vyzerá mesto".
Keď ti niekto niečo ponúka a ty to nepotrebuješ, tak odpoveď je jasná, že vo vozovni Košickej je ešte miesta dosť, aby sa tam postavili aj ďalšie autobusy vedľa odstavených autobusov, ktoré nepremávajú.
Autor: Jozef
"Myslím si, že najlepšie by bolo zakúpiť kĺbové nízkopodlažné vozidlá, veď na Košickej vo vozovni je ešte miesta dosť vedľa odstavených kĺbových Karos, ktoré už ani nevedia ako vyzerá mesto. " #6636
Autor: Miro
"Nebol by zbytočný luxus kupovať kĺbové nízkopodlažné autobusy? Aby stáli vo vozovni vedľa tých čo tam už stoja?" #6648
Autor: Jozef
"Samozrejme, že netreba v Žiline kupovať žiadne kĺbové autobusy, ktoré na linkách nepremávajú" #6650
Samozrejme, že netreba v Žiline kupovať žiadne kĺbové autobusy, ktoré na linkách nepremávajú a tie čo sú stoja vo vozovni na Košickej sú len ako záloha pri výpadku trolejbusov. Sólo autobusy, ktoré premávajú do prímestských častí, sa postupne obmieňajú. V pláne na rok 2006 Juraj spomínal niečo aj o nových trolejbusoch, ale aj o výstavbe ďalšej trolejbusovej trate. Nepredbiehajme však, uvidíme ako dopadne rozpočet v MZ.
Dotacie pre DPMZ rok 2005:
bezne: 74 684 tis Sk
kapitalove: 29 200 tis Sk
celkom 103 884 tis Sk
Navrh rozpoctu mesta na rok 2006 (dotacie na MHD):
bezne: 80 000 tis Sk (poziadavka: 98 150 tis Sk)
kapitalove: 10 000 tis Sk (poziadavka: 43 500 tis Sk)
celkom 90 000 tis Sk (poziadavka: 141 650 tis Sk)
Nebol by zbytočný luxus kupovať kĺbové nízkopodlažné autobusy? Aby stáli vo vozovni vedľa tých čo tam už stoja? Veď na autobusové linky stačia sóla a tie klbáky sú vlastne len záložné pre prípad výpadku trolejbusov. V piatok okolo pol druhej poobede, čiže v špičke som išiel poza vozovňu Košická a dvor bol plný autobusov. To znamená, že počet autobusov je dostatočný. Treba ich len postupne obmieňať. A myslím, že treba myslieť už aj na obmenu trolejbusov.
Hneď pod Hájikom smerom na Hôrky, dole v tom "údolí". Terajšia cesta po odbočení z Hôreckej cesty bude pokračovať rovno pod Hájik. Od taj prvej zákruty ako cesta začína stúpať na terasu sídliska.
Do konca roka nám pribudnú ďalší obyvatelia na sídlisku Hájik, a tým aj cestujúcich v MHD, lebo v týchto dňoch sa odovzdáva 135 bytov v niekoľkých blokoch. Na budúci rok spoločnosť Slovpanel Žilina postaví ešte na sídlisku Hájik 150 bytov, a tým bude bytová výstavba na Hájiku ukončená.
Ďalšia výstavba v Žiline bude sústredená na nové sídlisko Pod Hradiskom, kde by malo byť vybudovaných postupne 3.000 bytov. Je už pripravená štúdia a s výstavbou by sa malo začať v roku 2007. Na nové sídlisko bude pravdepodobne vybudovaná aj trolejbusová doprava, lebo sa tam bude odbočovať z jestvujúcej komunikácie pod sídliskom Hájik, kadiaľ už vedie trolejbusová trať.
neviem,preco by mali korejci vobec s niekym rokovat o doprave.Ved prisli,investovali budu zamestnavat stovky ludi,tak co od nich este cakame.Nech sa zobudia kompetentni ludia,ktori by chceli najradsej aby Kia kupila este aj vozidla,popripadne este aj preplacala naftu.Pracoval som vo VW,teraz vo USS KE,a tam nikoho nezaujima ako sa dopravite do zamestnania.Podla mna ,neberte to ako zastavanie sa korejcov,ten problem je na slovenskej strane.
Je jedno ci je most Apollo uplne unikatny, alebo z casti. Aj neboli niektore veci doriesene. Napriklad napojenie mostov (Apollo, Pristavny) na Petrzalku, spojenie AS MN s mostom. Autobusy SAD veselo porusuju prikazany smer, podobne to dopadne aj v Petrzalke.
Cize aj pri cisto dopravnych stavbach byva realita ina ako zelanie projektanta, nieto pri stavbach ineho charakteru. Je typicke pre obchodne centra ze ludia akosi "nerespektuju" urcene trasy a chodia co najkratsie a najjednoduchsie.
Áno,ale to je na Slovensku už samozrejmosť,že tu z dôvodu "lobbného" stojí všetko dvakrát viac než vo svete.Nielen most Apollo,ale aj cena diaľnic alebo trebárs dotácie požierané Zločineckou Spoločnosťou...
Podla toho, co ZSSK spominala, tak Korejci s nimi nechcu rokovat - stale hovoria, ze to nie je v ich kompetencii, ze na toto pridu dalsi manazeri, ktori o tom budu diskutovat a takto sa to taha uz niekolko mesiacov. Pokial KIA nema zaujem riesit dopravu zamestnancov, co ich ma k tomu ZSSK dokopat? Neviem, mozno so SAD a DPMZ sa korejski mladenci rozpravaju.
Tak ako som uz pisal, spominali, ze nie je doriesene dokoncenie vlecky v zavode. Okrem toho ZSSK sice moze chciet zastavky a pod., ale tu treba tlacit skor na ZSR.
Mohol si sa uliat z prace a prist na to diskusne forum, tam by si mal moznost sa na toto vsetko povypytovat ? .
Bude ešte zaujímavé sledovať túto oblasť, ktorú si aj v predchádzajúcich príspevkoch spomínal. Už začínam veriť, že doprava zamestnancov do automobilky zostane len na SAD-ke a DPMŽ, s.r.o. Som si istý, že ZSSK nepripomienkovali projekt vlečky, vybudovanie nových zastávok pri závodoch, prípadne pred areálom automobilky. Je to podobné ako s tým projektom komunikácie, kde projektant zabudol zapracovať autobusovú zastávku, prípadne menšie autobusové nástupište. Zabudol zapracovať do projektu aj parkoviská pre IAD. Na jednej strane vidíme projektantov svetovej špičky, ktorí naprojektovali napr. unikátny most Apolo v Bratislave a na druhej strane vidíme takúto lajdáckosť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jozef
Hneď pod Hájikom smerom na Hôrky, dole v tom "údolí". Terajšia cesta po odbočení z Hôreckej cesty bude pokračovať rovno pod Hájik. Od taj prvej zákruty ako cesta začína stúpať na terasu sídliska.