Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miro #6648:

Samozrejme, že netreba v Žiline kupovať žiadne kĺbové autobusy, ktoré na linkách nepremávajú a tie čo sú stoja vo vozovni na Košickej sú len ako záloha pri výpadku trolejbusov. Sólo autobusy, ktoré premávajú do prímestských častí, sa postupne obmieňajú. V pláne na rok 2006 Juraj spomínal niečo aj o nových trolejbusoch, ale aj o výstavbe ďalšej trolejbusovej trate. Nepredbiehajme však, uvidíme ako dopadne rozpočet v MZ.
Bez komentara:

Dotacie pre DPMZ rok 2005:
bezne: 74 684 tis Sk
kapitalove: 29 200 tis Sk
celkom 103 884 tis Sk


Navrh rozpoctu mesta na rok 2006 (dotacie na MHD):
bezne: 80 000 tis Sk (poziadavka: 98 150 tis Sk)
kapitalove: 10 000 tis Sk (poziadavka: 43 500 tis Sk)
celkom 90 000 tis Sk (poziadavka: 141 650 tis Sk)
Reakcia na: Jozef #6636:
Nebol by zbytočný luxus kupovať kĺbové nízkopodlažné autobusy? Aby stáli vo vozovni vedľa tých čo tam už stoja? Veď na autobusové linky stačia sóla a tie klbáky sú vlastne len záložné pre prípad výpadku trolejbusov. V piatok okolo pol druhej poobede, čiže v špičke som išiel poza vozovňu Košická a dvor bol plný autobusov. To znamená, že počet autobusov je dostatočný. Treba ich len postupne obmieňať. A myslím, že treba myslieť už aj na obmenu trolejbusov.
Reakcia na: Jakub #6646:

Hneď pod Hájikom smerom na Hôrky, dole v tom "údolí". Terajšia cesta po odbočení z Hôreckej cesty bude pokračovať rovno pod Hájik. Od taj prvej zákruty ako cesta začína stúpať na terasu sídliska.
Reakcia na: Jozef #6645:
Kde konkretne by to nove sidlisko malo byt?
Do konca roka nám pribudnú ďalší obyvatelia na sídlisku Hájik, a tým aj cestujúcich v MHD, lebo v týchto dňoch sa odovzdáva 135 bytov v niekoľkých blokoch. Na budúci rok spoločnosť Slovpanel Žilina postaví ešte na sídlisku Hájik 150 bytov, a tým bude bytová výstavba na Hájiku ukončená.
Ďalšia výstavba v Žiline bude sústredená na nové sídlisko Pod Hradiskom, kde by malo byť vybudovaných postupne 3.000 bytov. Je už pripravená štúdia a s výstavbou by sa malo začať v roku 2007. Na nové sídlisko bude pravdepodobne vybudovaná aj trolejbusová doprava, lebo sa tam bude odbočovať z jestvujúcej komunikácie pod sídliskom Hájik, kadiaľ už vedie trolejbusová trať.
Reakcia na: Jakub #6638:
neviem,preco by mali korejci vobec s niekym rokovat o doprave.Ved prisli,investovali budu zamestnavat stovky ludi,tak co od nich este cakame.Nech sa zobudia kompetentni ludia,ktori by chceli najradsej aby Kia kupila este aj vozidla,popripadne este aj preplacala naftu.Pracoval som vo VW,teraz vo USS KE,a tam nikoho nezaujima ako sa dopravite do zamestnania.Podla mna ,neberte to ako zastavanie sa korejcov,ten problem je na slovenskej strane.
Je jedno ci je most Apollo uplne unikatny, alebo z casti. Aj neboli niektore veci doriesene. Napriklad napojenie mostov (Apollo, Pristavny) na Petrzalku, spojenie AS MN s mostom. Autobusy SAD veselo porusuju prikazany smer, podobne to dopadne aj v Petrzalke.
Cize aj pri cisto dopravnych stavbach byva realita ina ako zelanie projektanta, nieto pri stavbach ineho charakteru. Je typicke pre obchodne centra ze ludia akosi "nerespektuju" urcene trasy a chodia co najkratsie a najjednoduchsie. 🙂
Reakcia na: Jozef #6637:
Most Apollo až taký unikátny nie je, myslím, že niekde v Japonsku je most, ktorý je mu veľmi podobný.
Áno,ale to je na Slovensku už samozrejmosť,že tu z dôvodu "lobbného" stojí všetko dvakrát viac než vo svete.Nielen most Apollo,ale aj cena diaľnic alebo trebárs dotácie požierané Zločineckou Spoločnosťou...
Reakcia na: S499.1023 #6639:
A cena.
Jozef:Most Apollo je úplne bežný most,akých sú po svete roztrúsené desiatky,ak nie stovky.Jediné unikátne na ňom bolo otáčanie.
Reakcia na: Jozef #6637:
Podla toho, co ZSSK spominala, tak Korejci s nimi nechcu rokovat - stale hovoria, ze to nie je v ich kompetencii, ze na toto pridu dalsi manazeri, ktori o tom budu diskutovat a takto sa to taha uz niekolko mesiacov. Pokial KIA nema zaujem riesit dopravu zamestnancov, co ich ma k tomu ZSSK dokopat? Neviem, mozno so SAD a DPMZ sa korejski mladenci rozpravaju.

Tak ako som uz pisal, spominali, ze nie je doriesene dokoncenie vlecky v zavode. Okrem toho ZSSK sice moze chciet zastavky a pod., ale tu treba tlacit skor na ZSR.

Mohol si sa uliat z prace a prist na to diskusne forum, tam by si mal moznost sa na toto vsetko povypytovat ? .
Reakcia na: Jakub #6635:

Bude ešte zaujímavé sledovať túto oblasť, ktorú si aj v predchádzajúcich príspevkoch spomínal. Už začínam veriť, že doprava zamestnancov do automobilky zostane len na SAD-ke a DPMŽ, s.r.o. Som si istý, že ZSSK nepripomienkovali projekt vlečky, vybudovanie nových zastávok pri závodoch, prípadne pred areálom automobilky. Je to podobné ako s tým projektom komunikácie, kde projektant zabudol zapracovať autobusovú zastávku, prípadne menšie autobusové nástupište. Zabudol zapracovať do projektu aj parkoviská pre IAD. Na jednej strane vidíme projektantov svetovej špičky, ktorí naprojektovali napr. unikátny most Apolo v Bratislave a na druhej strane vidíme takúto lajdáckosť.
Reakcia na: ufo #6634:

Myslím si, že najlepšie by bolo zakúpiť kĺbové nízkopodlažné vozidlá, veď na Košickej vo vozovni je ešte miesta dosť vedľa odstavených kĺbových Karos, ktoré už ani nevedia ako vyzerá mesto.

S vlečkou do automobilky KIA sa uvažovalo hneď od začiatku výstavby závodu ako aj s prístupovou komunikáciou. Oneskorenie výstavby bolo spôsobené okrem iného aj nevykúpením pozemkov pod infraštruktúru. Ak bude predpokladaná výroba 200 až 300 tis automobilov ročne, k tomu však musíme pripočítať nielen finálny výrobok, ale aj logistiku, tak preprava bude veľmi zaujímavá. Teraz má veľkú šancu aj Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a. s., ale nemôže čakať so založenými rukami ako jej sestra Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. Tá by chcela voziť cestujúcich do automobilky, ale je nepripravená a s argumentmi typu chceli by sme, malo by sa, Kia s nami nedebatuje a podobne, to ďaleko nedotiahne. SAD-ka a DPMŽ, s.r.o. konajú a hoci sme si to na diskusnom fóre predstavovali s dopravou hlavne cez ZSSK, tak týmto dvom prajem, nech si zarobia.
Reakcia na: ufo #6634:
Podla ZSSK 20 vlakov denne.
Kia bude mať aj vlečku? ? Po tej medialnej búrke o tom, aké problémy im spôsobí chýbajúca diaľnica v Pov.Bystrici som mal dojem, že všetko budú expedovať kamiónmi. ?
Inak čo tá 30 miliónová socha Hurbana? Nechceli ste radšej v Žiline ďaľšie 4 nízkopodlažné autobusy? ? ? ? ? ?
Projektantská firma Geoconsult, s.r.o. Bratislava vypracuje dokumentáciu pre stavbu diaľničného privádzača Lietavská Lúčka - Žilina v dĺžke 4,85 kilometra. Ide o 2. časť II. etapy výstavby privádzača od budúcej križovatky pri sídlisku Solinky po križovatku s diaľnicou D1 na konci Bytčice. Táto časť privádzača, ktorá oblúkom obchádza mestskú časť Bytčica, už nesúvisí priamo s MHD. V tomto čase sa realizuje v zložitých podmienkach 1.časť stavby privádzača od križovatky pri Saleziánoch po sídlisko Solinky na Rajeckej ceste, ktorá prechádza v intraviláne mesta. V uvedenom úseku nám premáva autobusová linka č. 22 do Bytčice a čiastočne aj linka č. 2.
Vladimir, mam dake fotky z Liberca nechces?
Reakcia na: Papyr #6628:
a ešte tu máme nedoriešené aj iné veci, taže pokus č. 3 😛

"Autor: Juraj 8.11.2005 14.09 #6256 Re:
Re #6253 LUK: OK., ale pripomente mi to buduci tyzden, lebo teraz budem 2 dni na sluzobke a v piatok a sobotu som zas v skole. Vdaka."

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.