Reakcia na: Miro #6648:
Samozrejme, že netreba v Žiline kupovať žiadne kĺbové autobusy, ktoré na linkách nepremávajú a tie čo sú stoja vo vozovni na Košickej sú len ako záloha pri výpadku trolejbusov. Sólo autobusy, ktoré premávajú do prímestských častí, sa postupne obmieňajú. V pláne na rok 2006 Juraj spomínal niečo aj o nových trolejbusoch, ale aj o výstavbe ďalšej trolejbusovej trate. Nepredbiehajme však, uvidíme ako dopadne rozpočet v MZ.
Jozef
Bude ešte zaujímavé sledovať túto oblasť, ktorú si aj v predchádzajúcich príspevkoch spomínal. Už začínam veriť, že doprava zamestnancov do automobilky zostane len na SAD-ke a DPMŽ, s.r.o. Som si istý, že ZSSK nepripomienkovali projekt vlečky, vybudovanie nových zastávok pri závodoch, prípadne pred areálom automobilky. Je to podobné ako s tým projektom komunikácie, kde projektant zabudol zapracovať autobusovú zastávku, prípadne menšie autobusové nástupište. Zabudol zapracovať do projektu aj parkoviská pre IAD. Na jednej strane vidíme projektantov svetovej špičky, ktorí naprojektovali napr. unikátny most Apolo v Bratislave a na druhej strane vidíme takúto lajdáckosť.