Reakcia na: Vladimír #651:
V čase vzniku AVTD bola tarifa tiež neprestupná, aspoň u jednotlivých cest. lístkov...Teraz ma napadá, že o tom to vlastne je, podstatný podiel tržieb je od pravidelných cestujúcich a v čase AVTD títo používali časové predplatné lístky, takže ten prestup až tak nebolel. Teraz aj u predplatných lístkov (čipových kariet) každý prestup znamená novú jazdu.
Vladimír
Preštudoval som si Tvoj návrh, ale zatiaľ sa ešte nejako záväzne nevyjadrujem, pretože od jeho pochopenia prešlo len pár minút a musím si to všetko rozmyslieť.
Najprv sa mi veľmi nepozdávalo spojenie ŽST a ŽU cez Bôrik a Solinky, ale potom som si overil, že navrhované riešenie by bolo iba o dve minúty dlhšie ako súčasné spojenie s L17.
K veciam, ktoré by som Ti predbežne vytkol, toľko:
- nemáš spojenie internátov ŽU Hliny s vlastným areálom ŽU Veľký diel (dnes zabezpečujú 5/15 i 7/17)
- predimenzovanie dopravy po Tajovského (5 min. interval klbákmi v špičke?)
- obmedzenie dopravy na Hlinách - L4 - jediné spojenie ŽST s Hlinami - mimo špičky len raz za pol hodinu?
- Vlčince majú mimo špičky 5 spojov za hodinu na Štúrovo nám. (pritom nepreložiteľné 20+30 min. interval), ale len 3 spoje na Žel. stanicu a Hurbanovu (tiež nepreložiteľné 30+60 min. interval), čo považujem za silnejší vzťah.
Uznávam, že 20 min. mimošpičkový interval na Hájiku je neatraktívny, ale Tvojho riešenia s 10 min. intervalom som sa až trochu zľakol
Dúfam, že sa Ťa moje pripomienky nedotkli Skús reagovať - protiargumentovať a možno k niečomu dospejeme.