Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Juraj #6201:
Cize podla tohto vypoctu je Surdok oblastou s najluxusnejsim intervalom na Slovensku. Sice to tam jazdi len 4x za pracovny den, ale zato ta oblast ma desat domov ?

Re #6197 Jozef: ZRIDS je skutocne len parodia. Podobne ako BID a KIDS, ktore, ako vsetci az na vynimky vieme, vznikli este pred ZRIDS. Skutocne integrovany dopravny system na Slovensku neexistuje, za tym treba odist do CR alebo germanofonnych krajin. Myslim, ze k Ziline je najblizsi riadne fungujuci integrovany system ostravsky ODIS.

Re #6190, #6181 Jakub: Ano, ano, plny suhlas! Len sa skutocne cudujem, ze v Ziline sa nasiel miestny obyvatel, ktory je schopny racionalneho nahladu na vlastne mesto a nepodlieha propagande MsU, SNS, DPMZ ani Jozefa.

Re #6184 Miro: Suhlas.

Re #6182 zoZa: zaujimave citanie. Cize ide o to, vytrieskat z nich aspon pokuty, ked uz im musime dat zlavu, hajzlom jednym chorym.

Re #6180 Jakub: "A preco sa vobec zodpovedni vzdy urazia, ked sa spomenie Presov a tarifa? Preco tieto dve veci su tabu, o ktorych sa nesmie hovorit? Uz som sa na to viackrat pytal, ale doteraz som odpoved nedostal (a to sa tento web cita v DPMZ kazdy den). Potom mi z toho vyplyva jediny zaver a to, ze zo strany DPMZ neexistuje adekvatna argumentacia."

A co cakas, ze vstane Juraj a povie: V Presove maju lepsiu MHD, pretoze ju riadia inak a lepsie, ako ja? Cakas, ze sa niekto z DPMZ pochvali skoro tretinovym ubytkom cestujucich v tomto storoci? Alebo hodinovym intervalom na trolejbusovych linkach? Alebo genialnym napadom zaviest naprosto nepredajny mesacnik za tisicku, co je 2x tolko ako v Prahe? Alebo prestupnymi, rozumej dvojjazdovymi listkami za dvacku? Nie, chvalit sa budu zavadzanim trolejbusov do dalsich a dalsich stvrti a pripadne nakupom NP autobusov. Cize tym, cim sa da chvalit. A ak je nieco zle, tak to prekrutia tak, aby sa s tym chvalit dalo - nasa tarifa je najspravodlivejsia - alebo sa zastitia autoritou "odbornikov" zo Zilinskej univerzity, ktora pokial viem, okrem linkoveho vedenia AVTD (ktore sa uz tiez nedodrziava) nevymyslela pre zilinsku MHD nic prospesne.

Re #6179 Miro: Tak ak suhlasis ze sa s nimi spolocnost ma podelit, tak preco preferujes stat pred mestom? Chori ludia su rovnako obcanmi statu ako aj mesta. Ked im da zlavu stat (prostrednictvom socialky alebo zdravotnej poistovne) a ked im da zlavu mesto (prostrednictvom DP), tak aky je v tom rozdiel? V oboch pripadoch sa nejaka komunita rozhodla kompenzovat postihnutie svojim clenom.
Reakcia na: Jakub #6207:
Okrem ineho v tom, ze tych 50-korunovych priplatkovych kuponov za vyuzivanie zeleznice v "integrovanej" bratislavskej doprave sa s okolim vo vyse pol milionovej Blave predalo ani nie 500 kusov...
Reakcia na: zoZa #6182:
Boze moj, co to tu pises za hlusiny... Nikto nic NEMUSI zaplatit do troch dni, kazdy moze zaplatit kedy chce. Akurat pre tych, ktori zaplatia do 3 dni ma DPMZ akciu na 50 perc.zlavu. Nikto si NIC nemusi podrobne citat, cestovne s piktogramami je vo vozidlach aj pre negramotnych. Ak je tam obrazok dospeleho panacika a suma 12 Sk, co je na tom nezrozumitelneho. Ina vec su ZLAVY. Tie sa nedavaju od buka-do buka, kazda zlava sa dava za urcitych podmienok. Kto to nechce citat, nemusi ju vyuzivat. Kto chce usetrit, precita si. Ani v Tescu ti nedaju kurca v utorok alebo v piatok, ale len vo stvrtok a iba za podmienky, ze nakup je za viac ako 500 SK. Kto chce kurca, ten si to precita a nedomaha sa ho za 2 stovky v pondelok, kto nechce kurca, necita to.
Reakcia na: Juraj #6203:
V com videl pan Matej ZRIDS ako jediny funkcny a BID ako nefunkcny?
Aby ste si nemysleli, že nemám podklady aj od iných a nevidím za okraj kraja tak napr. v časopise železničiarov sa píše:
Časopis Ž-semafor
ZSSK aktívne vstúpila už od začiatku do procesu budovania integrovanej dopravy v žilinskom regióne. Začlenenie jestvujúcich regionálnych tratí do integrovaných systémov patrí medzi dôležité strategické zámery ZSSK. Je to jedna z možností ako znížiť náklady v stratovom segmente osobnej dopravy. Spoločnosť sa chystá prehodnotiť zmluvy o IDS v Bratislave a v Košiciach a aktualizovať ich podľa skúseností a výsledkov z ich doterajšej prevádzky. Treba priznať, že napríklad IDS v Košiciach sa nedostal do povedomia cestujúcich a nebol masovo využívaný. Železničná sieť v metropole východu zrejme nemá ideálne možnosti na jeho využívanie. Zainteresovaní sa domnievajú, že v Žiline sú podmienky lepšie a teda možno dosiahnuť aj lepšie výsledky.
Reakcia na: zoZa #6183:
Uzera je to, ak slusnemu cloveku pozicaju v nudzi za nekrestansky urok. Opravnena pokuta grazlom alebo lajdakom, ktori inych okradaju o peniaze uzera nemoze byt. Inak vyska pokuty je stanovena nie DP, ale zakonmi, konkretne zak. 164 a 168/1996 ako 100-nasobok zakladneho cestovneho.
Reakcia na: Juraj #6203:
Ojoooj, takze ked to pan General zlocincov povedali, tak to musi byt pravda potom.

Je tu este niekto okrem Juraja, Jozefa a pana Generala kto si mysli, ze ZRIDS je 'funkcny'? Miro v prispevku #6184 uricte nie. ?
Reakcia na: pete #6202:
Ziadne vymazat, len doplnit "funkcny". Dna 13.sept.05 sa uskutocnila v Blave medzinarodna konferencia o verejnej doprave, vystupil tam okrem inych generalny riaditel Zeleznicnej spolocnosti Slovensko a.s. a povedal, ze uz boli v spolkoch na integrovanu dopravu v Bratislave i Kosiciach, ktore su vsak nefunkcne, jedina funkcna integrovana doprava, na ktorej participuju, je uz 2 roky v Ziline. A ten pan urcite nema dovod sa Ziline pchat do r.......
Reakcia na: Jozef #6197:
Prosim slovicko 'prvy' okamzite vymazat:
http://www.kosice.sk/clanok.asp?file=mhd_kids.htm
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=70613

Co tak neverit len Zilinskemu Vecerniku ale kuknut aj za hranice kraja? Napr. cez google?
?
Reakcia na: Juraj #6199:
Na vysvetlenie: Sp-pocet spojov cez prac.den, Sv-pocet spojov za den cez vikend, Po-pocet obyvatelov danej mestskej casti. Velmi zjednodusene: Pocet spojov na obyvatela za rok. A obyvatel ako obyvatel, je jedno, ci je z Bytcice alebo z Hajika, dane platia vsetci rovnako. Len tak pre informaciu (podla pamati, nemam prepocitane najnovsie cisla), tak Kjp(Bytcica)=cca 18, Kjp(Hajik, Vlcince, Solinky)=9-11, Kjp(Chlmec)=cca17. Velmi zjednodusene: V Chlmci vobec nemaju maly pocet spojov, maju ho skoro 2x vacsi ako na sidliskach.
Reakcia na: Jozef #6197:
Na www.dpb.sk si pozri odkedy funguje BID v Bratislave - od r. 2001.
Reakcia na: zoZa #6193:
Pocet liniek nie je dolezity. Dolezity pre porovnanie je pocet spojov. Najobjektivnejsie hladisko je podla koeficientu Kjp, kde Kjp={[(Sp x 5) + (Sv x 2)] x 52} : Po. Tu sa ukaze skutocna pravda.
Reakcia na: T3 #6195:
Podla systemu zakona o verejnom obstaravani, vyhlasenie sutaze na nakup autobusov sa uverejni vo Vestniku o verejnom obstaravani, zaujemcovia sa prihlasi, sutaz sa vyhodnoti a s vyhercom sutaze sa na dany rok podpise zmluva na dohodnuty pocet autobusov.
Reakcia na: Jakub #6181:

Mne vysvetľovať nemusíš či integrovaný dopravný systém v Žiline je alebo nie je, prípadne či to je paródia na žilinský spôsob. Ak sa ti ŽRIDS nepozdáva a podľa tvojho názoru *je len akasi uboha parodia, samozrejme na zilinsky sposob* môžeš sa obrátiť na zástupcov, ktorí 7. novembra 2003 podpísali Zmluvu o vytvorení, prevádzke a rozvoji regionálneho dopravného systému. Zmluvu podpísali napr. Ing. George Trabelssie, predseda predstavenstva, koordinátor projektu, za SAD, a. s., Žilina, Ing. Pavol Kužma generálny riaditeľ Železničnej spoločnosť, a. s., Ing. Peter Pobeha, predseda predstavenstva SAD a.s. Žilina, riaditeľ DPMŽ, a.s., za Žilinskú univerzitu v Žiline, prof. Ing. Ján Bujňák, CSc., rektor a ďalší. Do Historického kalendára som uviedol udalosť, ktorá bola 7.11.2003.

*(Za) Po druhe, nechapem, kde sa zobrala teza, ze MY V ZILINE sme ho zaviedli ako prvi na Slovensku*. Túto informáciu som si nevycucal z prsta, ani mi ju nedal *ten Najvyssi a Najslovenskejsi*, ale ju mám z dennej tlače. Škoda, že si veľkohubo neprotestoval v roku 2004, keď o spustení ŽRIDS informovala denná tlač a iné masmédia. Ak mi hodnoverne doložíš, že IDS nebol prvý na Slovensku, tak ochotne slovíčko *prvý* z Historického kalendára vypustím.

*Podobne ako sa zvykne mystifikovat nova zastavka Zilina-Solinky, vraj je to jedina nova zastavka po revolucii (a zabuda sa na Zbynov)* V Historickom kalendári je napísané o zastávke Žilina-Solinky, že sa k nej buduje popod privádzač podchod. Nič viac a nič menej. Ak ju niekto mystifikuje a píše že je jediná a podobne, obráť sa prosím na neho a mňa do toho nezaťahuj.
Reakcia na: Jakub #6190:
Počúvaj, ako je vôbec možné, že s takými názormi žiješ v Žiline ? ? Mali by Ťa vylúčiť z SNS a vyvlastniť Ti byt ? ? ? .
Chcel by som sa opytat, ze podla akeho systemu sa v Ziline nakupuju autobusy. Lebo podla novinky som sa dozvedel, ze prisla nova B952 a ze este maju prist dve zvysne vozidla.

Dik ?
Na Halkovej ul. uz zacali asfaltovat, este poslednu vrstvu a snad to uz sprejazdnia.

Situacia sa vsak zhorsila na uz aj tak zuzenej Hurbanovej ul, kde z byvaleho parkoviska prekopali cestu az do polovice, preto musia vozidla cez ten usek jazdit striedavo.
Reakcia na: Miro #6191:
..no mam pocit, ze pocet spojov, ktore jazdia do Bytcice je porovnatelny so sidliskami:-) a dokonca tam maju ovela viac liniek:-) (napriklad najmenej tri linky iduce do centra:
1- mnozstvo spojov SAD
2- linka c.2
3- linka c.22
podobne je to aj s mestkymi castami/dedinami smerom na Mojsovu Lucku a Povazsky Chlmec.. . V Pov. Chlmci je dokonca taky paradox, ze L21, ktora by mala sluzit ako hlavna linka, (nakolko P. Chlmec je cast Ziliny) tak nie je.., ale pravda je skor opacna a tato linka sluzi skor ako doplnkova:-) (len pre spojenie ku Halkovej, Hurbanovej a pod..) a cestujuci vyuzivaju skor linky SAD, ktore idu po "lukrativnejsej trase" na aut. nastupiste a ku zel. stanici.. . Len skoda ze nam nejazdi viacero liniek SAD aj cez Vlcince.., i ked pri Vlcincoch III po Rosinskej zopar spojov jazdi..a o cosi viac aj pri Celulozke..
Z dôvodu výstavby diaľničné privádzača Žilina - Lietavská Lúčka a prác na križovatke pri Váhostave, L2 od 21.9.2005 začala smerom do Bytčice po náhradnej trase z Komenského ul. po Saleziánskej ul. a Rajeckej ceste. Zastávky Hlinská a Poľná neboli obsluhované. Dnes som si všimol, že po úprave inžinierskych sietí bola náhradná trasa vrátená na pôvodnú komunikáciu, a tým je umožnené vozidlám odbočovať z Hlinskej aj smerom do Bytčice. Autobus na L2 smerom do Bytčice už prechádzal po Hlinskej ulici. Práce v oblasti križovatky stále pokračujú a priecestie je uzatvorené.
Reakcia na: zoZa #6189:
Veď aj preto obyčajne idem s SAD (okrem toho má na tejto trase SAD neporovnateľne viac spojov ? ), ale je zaujímavé, že obyčajne som jediný, kto v Bytčici vystupuje

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement