Juraj,
cela "afera" okolo L5 a L15 sa mi zda byt zbytocna...
Ja osobne by som bol za znovuobnovenie povodnej obojsmernej linky 5 v useku fatranska - sturovo nam. - jasenova a spat.
A tento variant linky pridat aj k tomu novemu variantu Tb, cim by sa pocet ôliniek zvysil na 7.
A ty sa cudujes, ze linka 6 jazdi v useku fatranska-vysokoskolakov tak malo vytazena? ved ist tou linkou zo stanice na fatransku je strata casu....
PS: ak by sa prechod cez kopec obmedzil iba na L7/17, bolo by potrebne posilnit ju. lebo terajsie spojenie stanice a ZU je viac ako mizerne. a obyvatelovi vlciniec a soliniek je jedno, ci mu ide L5/15 alebo L7/17, ale cestujucemu z centra, resp. do centra od ZU to vobec nie je jedno.
A este k ponuke spojov na fatranskej.
Ak by castejsie jazdil Tbus od ZU do centra mesta, minimalne 1/3 cestujucich by nastupila pri ZU. ale problem je v tom, ze na danej zastavke sa neda kupit listok - na fatranskej ano, ze od ZU ide spoj len raz za hodinu - na fatranskej castejsie.
cela "afera" okolo L5 a L15 sa mi zda byt zbytocna...
Ja osobne by som bol za znovuobnovenie povodnej obojsmernej linky 5 v useku fatranska - sturovo nam. - jasenova a spat.
A tento variant linky pridat aj k tomu novemu variantu Tb, cim by sa pocet ôliniek zvysil na 7.
A ty sa cudujes, ze linka 6 jazdi v useku fatranska-vysokoskolakov tak malo vytazena? ved ist tou linkou zo stanice na fatransku je strata casu....
PS: ak by sa prechod cez kopec obmedzil iba na L7/17, bolo by potrebne posilnit ju. lebo terajsie spojenie stanice a ZU je viac ako mizerne. a obyvatelovi vlciniec a soliniek je jedno, ci mu ide L5/15 alebo L7/17, ale cestujucemu z centra, resp. do centra od ZU to vobec nie je jedno.
A este k ponuke spojov na fatranskej.
Ak by castejsie jazdil Tbus od ZU do centra mesta, minimalne 1/3 cestujucich by nastupila pri ZU. ale problem je v tom, ze na danej zastavke sa neda kupit listok - na fatranskej ano, ze od ZU ide spoj len raz za hodinu - na fatranskej castejsie.
Juraj
- Bud budu zastavky na rovnakej strane, ale potom sa polovica cestujucich bude vozit zbytocne 3/4 mestskeho okruhu.
-Ak chceme aspon trochu dodrzat sucasny stav vedenia niektorych liniek alebo ich cast / L3, L4, L6/ a pritom zabezpecit, aby sa hlavne ludia nahliaci sa na vlak odviezli najkratsou trasou, potom zas NIE JE MOZNE dodrzat, aby zastavky na jedno sidlisko boli na tej istej strane!
Co ma teda prednost? Aj tak zle, aj tak zle.