Reakcia na: Juraj #5995:
Predosly prispevok patril este ku Skarpovi.A kde sa pridalo? Pomerne dost sa pridalo na kazdej linke pri prechadzani mestskeho okruhu. Alebo nesuhlasite s nazorom, ze do roboty-skoly-na vlak chodi pomerne vela ludi pravidelne o tom istom case a uz ma osvedceny ten "svoj" spoj /a teda intervalova doprava je v smere do centra menej vyznamna/, kym z roboty-skoly-nakupu-vlaku idu domov ludia v podstate nahodne a prave tym sa husty interval na okruhu hodi?
Kami
Zilina ma len stastie ze ten krasny navrh presiel tvrdou vecnou kritikou.
Jasne ze pocet liniek nemoze byt kriteriom, dolezitejsia frekvencia spojov a sulad s potrebami ludi. Nosny system ma smerovat tam kde vacsina cestujucich.
Napriklad linka z Hajika urcite musi ist do centra. Na Solinky nemusi ist, ale mal by byt prestup na hrane. Ale potom by sla po dlhsej strane vnutorneho okruhu. Ak mame 2 linky z Hajika, jedna pojde k Poste, druha okolo "Auparku" a dalej napr. na Vlcince. Kam pojde prva linka? Preco by nemohla urobit U a skoncit prave na Solinkach po spojeni s linkou SO-CE?
Prosim berte to len ako filozoficke cvicenie, nemam pred sebou mapu Ziliny.