Páni , a teraz niečo na zasmiatie.... Pred nedávnom DPMŽ kúpil nový autobus, jeho číslo je 11. Na tom nie je nič zvláštne, ale pri dôkladnom prezretí si tohoto jedinca vrazí človeku jeden fakt do očí...Vpredu i z boku je PVC tabuľa označujúca linku autobusu a zo zadu je digitálny číselník. Z akého dôvodu? V normálnych podnikoch sa kupujú autobusy s kompletnými digitálnymi tabuliami aj po bokoch...dokonca nie jednoriadkové ale dvojriadkové.... Paradoxne vyzerajú aj autobusy 8, 9, 10 kde tieto tabule sú, ale načo by sme upravili štýl označenia, keď my tam musíme vraziť ten umelohmotný gýč z boku. Argument, že ľudia si sledujú zastávky neobstojí, lebo aj tak zo 60 percent sú tieto označenia zošúchané zo stáleho vymieňania tabúľ....Veď len trolejbus linky 7 robieva aj 17 a denne takto vymení tabule minimálne 5x..... A potom, načo ten odporný ženský hlas huláka názvy zastávok ? Nezdá sa Vám, že sa s peniazmi v DPMŽ už len na takýchto maličkostiach nejako rozhadzuje?... a stále tu čítam o nedostatku peňazí.... Ten ženský odporný hlas stál určite nemalé peniaze.... A je to úžasný trapas.....
LUK
Re #4542 Juraj: ??? Ja som celý svet nepochodil, ale videl som to vo VŠETKÝCH mestách, kde je časová tarifa. A dokonca ntreba veideť ani rátať, stačí vedieť čítať a prečítať si minutáž z dotyčnej zastávky do nasledujúcich zastávok... Najbližšie je také v Ostrave...
Re #4544 Juraj: kde sú v BB linky idúce 5x do dňa??? Riedkosť spojov je zapríčinená LEN a IBA nepriteľskou tarifou panujúcou v BB...
Re #4550 Juraj: práve toto sa práve testuje v Ostrave na L34...
Re #4566 Juraj: MHD nie je o kapitalizme, ale o výkone vo verejnom záujme. A verejným záujmom je (teda u nás BY MALO BYŤ), aby maximálne množstvo ľudí cestovalo MHDčkou... LEn na Slovensku sa robí všetko preto, aby sme cestujúcich z MHD vyhnali...
Re #4570 Juraj: "Podstatne je to, ze Zilincan, ked sa nastve, za 20 minut je zo Soliniek alebo Vlciniec v centre aj pesi, kym v Blave z Dubravky ci Race je to velky problem." - a to je problém... V BA inou alternatívou už je len auto, v ZA ich je viac (auto, bicykel, pešibus), takže odliv cestujúcich bude rýchlejší...
Re #4583 Juraj: kto má prestupnú tarifu a husté intervaly, nemá potrebu dožadovať sa priamych liniek...
Re #4624 galiyosha: tak tak... ?