podla reakcie vodica na ten vybuch by som cakal, ze to moze byt len taky typek z 239, ktory sa v kabine zasadne zamyka a neotvara ani na klopanie ci buchanie, ci uz si chcte kupit listok alebo cokolvek ine. (vlastna skusenost). Dokonca viem ze ten typek robi instruktora. Jeho styl jazdy a sposoby komunikacie s cestujucimi su na velmi "vysokej urovni". Vychadza mi, ze by to mohol byt jedine on.
Pánové, na diskuzi o historii MHD v Žilině na těchto stránkách mě upozornil Kami, ale jinak ji nesleduju, pohybuju se obvykle jinde. Ale nevíte náhodou o někom, kdo se jí seriózně zabývá a chtěl by napsat (nebo dokonce vydat) nějakou brožurku? Já jsem tam kdysi (po r. 1978) autobusy dost fotil, a snad bych sehnali i jiné, možná i starší snímky!
Uplne suhlasim, v zaujme slusnosti ale aj bezpecnosti, mal vodic zastavit a pustit ludi von. Samozrejme skontrolovat ostatne HP. Zaujmalo by ma ci to vobec nahlasil na dispecing. Podla mna jednal na hrane zakona.
no pri zriadovani mestskej dopravy som cital, ze Trencin dostane vyradene busy z BA, ale o par riadkov nizsie sa zase pisalo ze dostal zalozne autobusy zo ziliny, tak neviem
ja to mam poznacene presne naopak. Trencin si zabezpecil 2 autobusy, ale odovzdal ich Ziline lenbo MD nezacal prevadzkovat.
Stav liniek 1953:
1. Trnové - Stražov, 12 km, interval v spicke 30 min. nepravidelne, v spicke 2 vozy, 359 km denne
2. Bánová - Pov. Chlumec, 7,3 km, 23 min. nepravidelne, 2 vozy + 1 v spicke, 414 km, jalovo 2 km
3. Hlavné nádražie - Mestské záhradníctvo, 3,7 km, 30 min. pravidelne, 1 voz, 209 + 2 km
4. Hlavné nádražie - Liet. Lúčka, 8 km, 40 min., 1 voz + 1 ráno, 276 + 2 km
5. Celulóza - Teplička, 8 km, 50 min. nepravidelne, 1 voz, 230 + 2 km
6. Žilina - Zádubnie, 5 km, nepravidelne, 1 voz, 132 + 2 km
7. Žilina - Hôrky, 5 km, prejazd z linky 6, nepravidelne, 60 km
Spolu 1 680 km denne, stav neuspokojivy. 1. etapa trolejbusov mala byt uskutocnena v 1955, dokoncenie v 1960.
No, nebol som pri tom, ale keď sa niekto nadýcha nejakého sajrajtu, tak sa to za zranenie považuje.
A vodič? Nielen že slušnosť káže, aby sa o cestujúcich postaral, ale myslím si, že mal vo vlastnom záujme zavolať políciu, aby incident vyšetrila a určila vinníka - či s prístrojom niekto neoprávnene nemanipuloval, alebo či to bola technická porucha. V takom prípade by bolo všetko jasné a cestujúci by boli odškodnení zo zákonnej poistky trolejbusu. Takto si ktokoľvek z poškodených môže aj všeličo vymyslieť, prísť s nejakým lekárskym potvrdením o zdravotných následkoch a v takom prípade to môže mať ten vodič dosť ťažké. Dokonca ho môže niekto zažalovať z trestného činu neposkytnutia pomoci, ak tam naozaj došlo k zraneniu ?
Je to veľa alebo málo. Pod týmto názvom je článok v Žilinských novinách o ZŤP a zľavách MHD. Bližšie si prečítajte na: http://www.regionalnenoviny.sk/c/1961929/Je-to-vela-alebo-malo.html
Pozn.: Je už len otázkou času, kedy sa spraví poriadok s preukazmi; v Žiline ich je 4.000 a s okolím 11.000.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
http://www.feudal.cz/files/034_Skoda_656_1932.jpg