Inak vsimol si niekto, ako desne hoci vacsina nasich tbusov po generalke(205, 208, 209, 210, 227 ani nehovorim).
Co pre boha na tych generalkach robia???
211 neide na generalku, ale pre jej castu poruchovost sa rozhodlo, ze sa bude spolu s 223 stridat na dost vytazenej linke 8
Co pre boha na tych generalkach robia???
211 neide na generalku, ale pre jej castu poruchovost sa rozhodlo, ze sa bude spolu s 223 stridat na dost vytazenej linke 8
Kami
Stav liniek 1953:
1. Trnové - Stražov, 12 km, interval v spicke 30 min. nepravidelne, v spicke 2 vozy, 359 km denne
2. Bánová - Pov. Chlumec, 7,3 km, 23 min. nepravidelne, 2 vozy + 1 v spicke, 414 km, jalovo 2 km
3. Hlavné nádražie - Mestské záhradníctvo, 3,7 km, 30 min. pravidelne, 1 voz, 209 + 2 km
4. Hlavné nádražie - Liet. Lúčka, 8 km, 40 min., 1 voz + 1 ráno, 276 + 2 km
5. Celulóza - Teplička, 8 km, 50 min. nepravidelne, 1 voz, 230 + 2 km
6. Žilina - Zádubnie, 5 km, nepravidelne, 1 voz, 132 + 2 km
7. Žilina - Hôrky, 5 km, prejazd z linky 6, nepravidelne, 60 km
Spolu 1 680 km denne, stav neuspokojivy. 1. etapa trolejbusov mala byt uskutocnena v 1955, dokoncenie v 1960.
Evidencny stav:
Skoda 706 RO
- r.v. 1950 ... S-ZA-921, S-ZA-922, S-ZA-923
- r.v. 1951 ... S-ZA-925, S-ZA-926
- r.v. 1952 ... S-ZA-928
Praga RND, r.v. 1949, S-ZA-930, S-ZA-435, 60 HP, 4 500 cm3, 40 miest
Krupp-Mercedes O 348(?), r.v. 1939, 150 HP, 11 197 cm3, 72 miest
Junkers 54, r.v. 1942, 120 HP, 5 400 cm3, 72 miest
Tatra 24, r.v. 1929, 3 napravy, 65 HP, 7 475 cm3, 55 miest
Skoda 656, r.v. 1932, 150 HP, 12 517 cm3, 55 miest
CSAD, dopravny zavod Zilina prevadzkuje 13 autobusovych trati (KNM, Rajecke Teplice, Varin)
- 14 (16) x Skoda 706 RO
- 4 (7) x Praga RND
- 1 x Praga NDO
v zatvorke celkovy pocet vozidiel.
koniec historickeho okienka