Reakcia na: Jozef #2871:
Kaby bol zisk z lístka koruna alebo tesne pod, nikto by určite neprestával lístky predávať, keďže je to dobrá a žiadaná komodita. Údajne je však zisk z predaj CL v BA okolo 0,05 SKK. Možno by svetlo do veci mohol vniesť DPB, keby povedal na plnú hubu, aké sú obchodné podmienky pre predaj CL.
Jozef
O tých privádzačoch sa veľmi veľa rozprávalo. Privádzač Lietavská Lúčka - Žilina je zatiaľ pozastavený, mal by sa budovať privádzač Žilina - Strážov v súvislosti s výstavbou diaľnice. Komunikáciu k závodom Hyundai/Kia ktosi na ministesrstve "upravil" a nie je to preložka cesty 583 do Terchovej, ale nejaká obslužná cesta do závodu, a tak ju naprojektoval niekto z Prešova ako klasickú cestu do závodu bez parkovísk pri závode, bez obratísk pre autobusy, zastávku naprojektoval, ža sa tam zmestia ledva dva autobusy, pri striedaní pracovných zmien sa ľudia nemajú kde postaviť pri závode a ďalšie hlúposti. Je navrhnutá komunikácia na prepojenie cesty E50 niekde od Strečna ponad Váh a pri Gbeľanoch za automobilkou by sa mala pripojiť na komunikáciu Žilina - Varín - Terchová. Tu sa tiež ukázal nejaký "vybratý" projektant, ktorý cestu od cesty E50 od Strečna ukončil uprostred rieky Váh (!) a pokračovanie, prípadne ukončenie ponechal asi na fantázii predstaviteľom dotknutých obcí, okresu a kraja.
Boli tam predstavené bystrické utopistické vízie diaľničnej siete na Slovensku, neochota ministerstva budovať tunel z Višňového, návrhy na vybudovanie náhradnej štvorprúdovej komunikácie cez Strečno do Martina a podobne. Bol predstavovaný aj urbanistický zámer priblíženia urbanistických centier Žiliny a Martina. Žilina s okolím predstavuje tretie najsilnejšie priemyselno-hospodárske centrum na Slovensku a v budúcnosti je predpoklad, že ako prvá prekročí aj magickú hranicu 100 tis. obyvateľov.