Reakcia na: Jozef #2876:
Na Tvoju otazku odpoved: Napriklad Ceske drahy ponukaju listok lacnejsie, ak si ho kupis v automate. To ano. Ale aby bol listok v zakladnej cene len v automate a inde za drahsie, to sa nehnevaj, to je blbost. Keby bol o korunu drahsi listok v stanku, tak si ho tam nikto nekupi, a ti stankari ich budu objednavat logicky este menej a tym padom uplne zanikne predaj CL v stankoch. To chces dosiahnut?
Miloš
Poradenská spoločnosť pre výstavbu diaľnic odporučila vláde znížiť náklady na výstavbu D1 Žilina-Ružomberok o 8-10 % použitím "jednoduchších a lacnejších" technických riešení. Tu asi niekde budú tie paškvily. Asi sa dočkáme namiesto diaľnice "štvorprúdoviek" cez mestá a návrhovou rýchlosťou 60 km/h, ostrými zákrutami bez odstavných pruhov a bez odpočívadiel. Projektanti (tí zaplatení) už niekoľko rokov pracujú na "skracovaní" tunelov Ovčiarsko, Žilina, Korbelka, takže nakoniec sa dočkáme toho, že tie tunely budú úplne vypustené. Nechcem byť xenofóbny, ale možno až sem siaha vplyv lobistických skupín (BB, mimovládne organizácie atď) a "bystrická" vízia diaľničnej siete. V poslednom čase sa začína okrem tunela cez Donovaly zase rozprávať o novom prepojení BB-Prievidza s tunelom pod Kremnické vrchy, či tuneli Malý Šturec. Niekomu sa zjavne páči myšlienka stredoslovenského hlavného mesta, keď ju celé roky oprašujeme. ?