Rozmýšľal som či k nejakému odškodneniu dôjde, už som ale bol zmierený s tým (aj za všetkých cestujúcich),
že neminuté jazdy prepadnú, takže správa ma prekvapila, jediná nevýhoda: nutná osobná návšteva, okrem toho
Z hľadiska hlučnosti by to bol prínos, naftobusy nech sú hocijako ''ekologické'', robia ''rámus'' a ten v noci aj lepšie vynikne.
Teoreticky ebusy by boli tiež dobré, ale im treba šetriť batérie aby čo najviac rokov vydržali jazdiť cez deň (- nočné nabíjanie).
Mňa zaujíma aj finančné porovnanie s naftou počas noci, aká veľká úspora by sa dala dosiahnuť napr. za jeden rok (cca).
Prešov (N2+N3 do 2007) i Košice (N71) mali nočné TB linky, ale elektrolejbusovú ''u nás'' ešte nikto nemal.
Jediný problém by boli asi len zimné mrazy, vtedy by musel zaskakovať naftobus.
A teraz nasleduje #301 v akcii, klikajte a slintajte
''Pri neverejnej doprave na električkovej dráhe a trolejbusovej dráhe pri vydávaní licencie na základe žiadosti dráhového podniku je možné upustiť od náležitostí licencie podľa odseku 2 písm. d) a e) a vydať na takúto dopravu všeobecnú licenciu bez uvedenia liniek, len s uvedením podmienok, za akých môže byť takáto doprava vykonávaná.''
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TB94
Teoreticky ebusy by boli tiež dobré, ale im treba šetriť batérie aby čo najviac rokov vydržali jazdiť cez deň (- nočné nabíjanie).
Mňa zaujíma aj finančné porovnanie s naftou počas noci, aká veľká úspora by sa dala dosiahnuť napr. za jeden rok (cca).
Prešov (N2+N3 do 2007) i Košice (N71) mali nočné TB linky, ale elektrolejbusovú ''u nás'' ešte nikto nemal.
Jediný problém by boli asi len zimné mrazy, vtedy by musel zaskakovať naftobus.
A teraz nasleduje #301 v akcii, klikajte a slintajte
https://www.youtube.com/watch?v=b5102LOUH20