Reakcia na: pete. #2106:
Ako sa do hory vola, tak sa z hory ozyva. Ked bude Zilina zvazat pol okresu autobusmi ako vy v Presove, tak bude mat o 30% viac cestujucich. A nemysli si, ze v Ziline sa ludia vozia na konskych povozoch alebo na kolobezkach. Ten interval s tymi L4 v PO a L4 v ZA je davno vysvetleny. V Ziline je posilneny Tr a v PO s naklonovanymi A-linkami. A "nezmyselne" intervaly, sice neviem ktore, riedaka doprava a pod. nechaj na odbornikov DP. Mozno o par rokov aj vy nabehnete na zilinsky system. Nech si kazdy zapalti za sluzbu tolko, kolko vyuziva.
"Filozofia AVTD je uz davno pochovana". Zatial pohreb v Ziline nebol a vo vsetkych materialoch sa pise stale tento text: "V Ziline sa 3.7.88 podaril uspesny a mimoriadny experiment s nazvom Autobusova verzia trolejbusovel dopravy (AVTD), z ktoreho MHD v Ziline zije doteraz.
Jozef
Na vysvetlenie: L26 ma konecnu v priemyselnej zone, ktora nie je v katastri byvalej obce Banova a Rosinky su v katastri starej Ziliny a nikdy neboli samostatna obec.
L28 prejde cez cele mesto a z priemyselnej casti na Kamennej prejde o dve zástavky k priemyselnej zone v uz v katastri mestskej casti Banova. V skuotocnosti su vsetky autobusove linky mestske, ale tieto dve prechadzaju prevazne v intravilane mesta, cize nepremavaju medzi mestskymi castatmi.