Reakcia na: zoZa #1973:
Je dobré, keď sa diskutuje, aspoň sa vychytávajú nedostatky. Vždy bude čo riešiť. Tento problém vznikol so spustením novej trolejbusovej trate nedzi Vlčincami a Solinkami. Keď sa vybuduje ďalšia trať, tak opäť budú problémy ako ďalej s linkami. Predpokladám, že v priebehu dvoch rokov sa linky meniť nebudú. Len ak by sa dačo vybudovalo. Riaditeľ DP by mohol nejaký jednoduchší návrh trolejbusovej trate predložiť MZ, aby to zapracovali do rozpočtu na rok 2005.
Jozef
Chcel som robiť analýzu tvojich liniek, ale nechal som to tak. Nedá sa porovnávať niečo s jestvujúcim stavom a zároveň tam zmiešať sci-fi linky (L1). Zamyslel som sa napr. nad L30 z Vrania k železničnej stanici. V mestskej časti Vranie, bývalej samostatnej obci, žije dnes prevažne staršie obyvateľstvo, nemajú ZŠ ani MŠ. Linka č. 30 z Vrania do mesta po žst. má len 6 zastávok. Ty navrhuješ, aby títo ľudia už na 4. zastávke v Budatíne ešte na okraji mesta vystúpili a čakali na iný spoj? Prázdny autobus si im poslal o jednu zastávku vľavo na žilinskú Sihoť pri Váhu, kde nastupujú len záhradkári, ktorí takýto spoj tiež nepotrebujú. Myslíš si, že by niekedy dokázal toto spraviť DPMŽ obyvateľom okrajovej časti Vranie? Ja si to teda neviem predstaviť.