Reply on: Miro #1977:
Uvedený materiál sa mi nedostal do ruky, ale predpokladám, že by tam mala byť mimoúrovňová križovatka. Priemyselná ul. by mala získať na význame, lebo tam budú odbočovať autá smerujúce na Hájik a do miestnych častí. Pri tom privádzači budú určité ťažkosti, lebo je mierne zastavaná aj pravá časť v Strážove (pri vstupe) a problém bude aj na Kragujevskej.
Jozef
Chcel som robiť analýzu tvojich liniek, ale nechal som to tak. Nedá sa porovnávať niečo s jestvujúcim stavom a zároveň tam zmiešať sci-fi linky (L1). Zamyslel som sa napr. nad L30 z Vrania k železničnej stanici. V mestskej časti Vranie, bývalej samostatnej obci, žije dnes prevažne staršie obyvateľstvo, nemajú ZŠ ani MŠ. Linka č. 30 z Vrania do mesta po žst. má len 6 zastávok. Ty navrhuješ, aby títo ľudia už na 4. zastávke v Budatíne ešte na okraji mesta vystúpili a čakali na iný spoj? Prázdny autobus si im poslal o jednu zastávku vľavo na žilinskú Sihoť pri Váhu, kde nastupujú len záhradkári, ktorí takýto spoj tiež nepotrebujú. Myslíš si, že by niekedy dokázal toto spraviť DPMŽ obyvateľom okrajovej časti Vranie? Ja si to teda neviem predstaviť.