A v osobnych autach je nejaka norma na pasy alebo airbagy? Nie je! A aj napriek tomu si to ludia kupuju. Teda norma nie je ziadny argument. A myslim si, ze zivot je cennejsi ako par tisic navyse.
Prepac, vydrz este, som na nete len chvilku, hladam si spoje do Trnavy a zastra a v sobotu som v skole. Bude to musiet vydrzat do buduceho tyzdna. Vdaka za pochopenie.
A prečo sú vlastne NP autobusy dvakrát drahšie? Preto, že je o ne väčší záujem? Že by bola dvakrát drahšia ich výroba, sa mi nechce veriť.
Ešte ma napadá otázka: pri rôznych príležitostiach sa dozvedám, že životnosť trolejbusu je podstane dlhšia než u autobusu. Prečo? Veď TB je vlastne autobus s iným pohonom...
"Autor: Juraj 8.11.2005 14.09 #6256 Re:
Re #6253 LUK: OK., ale pripomente mi to buduci tyzden, lebo teraz budem 2 dni na sluzobke a v piatok a sobotu som zas v skole. Vdaka."
Ale ak by sme mohli viacerým cestujúcim cestovanie zlepšiť a to bez nárastu km, napr. tak, ako som napísal v #6463 a #6465, prečo by sme to nemohli urobiť?
Je norma (podobne ako v EU), ze mestske autobusy nemusia mat ani airbagy ani pasy. Ako by to bolo u stojacich cestujucich a napr. aj v elektrickach? Povoinne pasy su len u zajazdovych autobusov, ale tam je zakazane aj prepravovat stojacich pasazierov.
Ano, cena nie je argument ... pokial su peniaze. A preto si nie vsetci kupuju rodinne domy, ale byvaju v 2-izbovom byte v panelaku, preto si nie vsetci kupuju mercedesy a bavoraky, ale niektori aj Citroeny ci Fabie. A pretoze nizkopodlazne autobusy su 2x drahsie ako "normalne" a na rozdiel od Ciech na ne stat neprispieva 50%, tak sa kupuju normalne.
Ešte som zabudol na Žilinskú Lehotu. Tej by som urobil priame spojenie na žel. stanicu tak, že by som zlúčil linky 29 a 31 do jednej priamej linky Žil.Lehota - Mojšová Lúčka. Zostávajúce konečné Pietna a Dolná by som prepojil jednou linkou. A bolo by to.
Mimochodom, ak by sa tu podarilo zaviesť skutočný integrovaný dopravný systém, tak linky MHD do Bytčice, Považského Chlmca či na Rosinskú by sa razom stali zbytočnými ?
Možno si chcel povedať nie Bytča, ale Bytčica... a práve odtiaľ jazdí L22 okolo žel. stanice... takže ja by som to videl takto:
L21: P.Chlmec - Hurbanova - Bytčica (nevadilo by, že nejde okolo stanice, pretože cez Chlmec aj Bytčicu jazdí SAD)
L22: Závodie - Štúrovo - žel. stanica - Brodno
L27: Bánová - Štúrovo - žel. stanica - Zástranie
Tým by Bánová, Zádubnie a Zástranie získali priame spojenie na žel. stanicu a stačilo by presmerovať cez žel. stanicu len jednu linku. Keby aj to vadilo, tak by L22 mohla ísť cez Hurbanovu, pretože zo Závodia sa dá ísť aj trolejbusom a z Brodna SADkou, aj keď zastávky nie sú až tak blízko. V každom prípade by sa spojenie zlepšilo viac ľuďom, než by sa zhoršilo.
Čísla liniek by mohli byť aj inak, dôležité by bolo ich smerovanie.
presne tak.., a podobne aj L 27 by bolo dobre presmerovat tak.., hoci by to bola trosicku zachadzka.., ale pri tej L21 myslim, ze by to bolo kilometricky jedno kadial by sla.., ale zbytocne je o tom sa bavit.., ako som uz spominal Bytca, P.Chlmec problemy nemaju, kedze im tam jazdi Sadka, horsie su na tom Zadubnie, Zastranie a Banova.., pretoze ti nemaju inu moznost ako DPMZ a linky, ktore idu po menej lukrativnej trase . Ale kedze sa nikto nestazuje, tak to znamena, ze im to nevadi.. a uz si teda zvykli..
Preco sa v ZA nekupuju NP autobusy?Ked niekedy vidim ako stari ludia doslova splhaju do vozidiel...alebo mamicky s kocarmi.Cena nie je argument.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miro