Reakcia na: Juraj #5994:
No a k tomu linkovemu vedeniu nakoniec. Aj dobra snaha MHD linkovym vedenim zlepsovat moze byt len s jestvujucim vrecom penazi a teda aj prejazdenych kilometrov za den/tyzden/rok. Vezmime si do ruky kalkulacku a spocitajme si linku po linke jej celkovu dlzku x interval v spicke a sedle ... a dopocitame sa k omnoho vacsim kilometrickym vykonom ako je dnes.A kdeze sa nam v novom navrhu doprava stratila? Ved je prepocitana priblizne na rovnaky pocet trolejbusov a na priblizne rovnaky pocet prejazdenych kilometrov. Akoze nam z Hlin zmizlo tolko spojov? Kde su? Niekde sa muselo asi pridat...
Juraj
A kde sa pridalo? Pomerne dost sa pridalo na kazdej linke pri prechadzani mestskeho okruhu. Alebo nesuhlasite s nazorom, ze do roboty-skoly-na vlak chodi pomerne vela ludi pravidelne o tom istom case a uz ma osvedceny ten "svoj" spoj /a teda intervalova doprava je v smere do centra menej vyznamna/, kym z roboty-skoly-nakupu-vlaku idu domov ludia v podstate nahodne a prave tym sa husty interval na okruhu hodi?