Terazky som sa vrátil z dovolenky, takže idem čítať a reagovať postupne od najstarších príspevkov, takže sa vopred ospravedlňujem, ak budem reagovať redundantne, prípadne na veci medzičasom už vyriešené:
Re #5564 Jakub: Fuj, hanba.
Re #5566 Papyr: To je dôsledok nezdravej posadnutosti čtatistikou a hyperspravodlivosťou v dotovanej MHD. V podtexte možno čítať len a len jediné: ŤZP cestujúci ZNEUŽÍVALI MHD ? .
Re #5575 SZKV: Teraz som sa vrátil z Ukrajiny. Navštívil som tam kopu miest a môj základný pocit po návrate, pod vplyvom ešte čerstvých zážitkov v kombinácii s touto diskusiou je jeden jediný - nech Žilinu postihnú maršrutky čo najskôr. Takáto úroveň a kvalita dopravy je presne to, čo Žilina potrebuje a tarifné zásady uplatňované v maršrutkách prísne zodpovedajú zásadám žilinskej tarifnej politiky - cestovné na maršrutke je neprestupné, platí sa za jednotlivú jazdu bez ohľadu na prejdenú vzdialenosť, neexistuje časové ani iné predplatné a maršrutka je samoregulujúca - ak nie je pravidelne narvaná úplne do mrte, prestáva jazdiť, čím dochádza k "úspore".
Re #5586 Jozef: Železnica (dopravca - ZSSK SLovensko, a. s.) už nejaký, pomerne dlhý čas, nie je štátna organizácia ale akciová spoločnosť. To, či je v nej 100% účasť štátu alebo nie, nie je pre posúdenie tohto prípadu relevantné. A k téme: Spriehľadňujte si finančné toky v DPMŽ koľko chcete, len sa potom nečudujte, že budete mať finančné toky síce krištáľovo priehľadné ale nulové.
Re #5593 Juraj: Áno, keby som sa volal Popluhár a nemal by som na nadhodenú tému v diskusii odpoveď, tak proste nazvem diskutujúceho primátorským provokatérom a na jeho otázku proste neodpoviem, je to tak jednoduchšie, však? Veď nie som povinný odpovedať na veci, ktoré sa mi nehodia.
Re #5664 Miro: Áno, volalo sa to "občianska kontrola" a bolo to pekne vyšinuté.
Re #5674 TeBeCe: Obzvlášť tie hranaté lišty sú úchvatné:-D.
Re #5564 Jakub: Fuj, hanba.
Re #5566 Papyr: To je dôsledok nezdravej posadnutosti čtatistikou a hyperspravodlivosťou v dotovanej MHD. V podtexte možno čítať len a len jediné: ŤZP cestujúci ZNEUŽÍVALI MHD ? .
Re #5575 SZKV: Teraz som sa vrátil z Ukrajiny. Navštívil som tam kopu miest a môj základný pocit po návrate, pod vplyvom ešte čerstvých zážitkov v kombinácii s touto diskusiou je jeden jediný - nech Žilinu postihnú maršrutky čo najskôr. Takáto úroveň a kvalita dopravy je presne to, čo Žilina potrebuje a tarifné zásady uplatňované v maršrutkách prísne zodpovedajú zásadám žilinskej tarifnej politiky - cestovné na maršrutke je neprestupné, platí sa za jednotlivú jazdu bez ohľadu na prejdenú vzdialenosť, neexistuje časové ani iné predplatné a maršrutka je samoregulujúca - ak nie je pravidelne narvaná úplne do mrte, prestáva jazdiť, čím dochádza k "úspore".
Re #5586 Jozef: Železnica (dopravca - ZSSK SLovensko, a. s.) už nejaký, pomerne dlhý čas, nie je štátna organizácia ale akciová spoločnosť. To, či je v nej 100% účasť štátu alebo nie, nie je pre posúdenie tohto prípadu relevantné. A k téme: Spriehľadňujte si finančné toky v DPMŽ koľko chcete, len sa potom nečudujte, že budete mať finančné toky síce krištáľovo priehľadné ale nulové.
Re #5593 Juraj: Áno, keby som sa volal Popluhár a nemal by som na nadhodenú tému v diskusii odpoveď, tak proste nazvem diskutujúceho primátorským provokatérom a na jeho otázku proste neodpoviem, je to tak jednoduchšie, však? Veď nie som povinný odpovedať na veci, ktoré sa mi nehodia.
Re #5664 Miro: Áno, volalo sa to "občianska kontrola" a bolo to pekne vyšinuté.
Re #5674 TeBeCe: Obzvlášť tie hranaté lišty sú úchvatné:-D.
Vladimír
Ale na druhej strane som rád, že takýto preukaz mám Takže mi rovno môžeš stanoviť aj diagnózu schizofrénia.
A ešte niečo - nezabúdaj na to, že v Žiline si každý okrem dieťaťa do 6 rokov veku musí niečo pri nástupe označiť. Takže dotyčnú pani plne chápem, že sa pred spolucestujúcimi hlúpo cítila, napr. keď jej zdravotné postihnutie nie je navonok viditeľné. Ja sám pravidelne pri návšteve Žiliny využívajúc 24-hodinový lístok (netreba označovať) vnímam nevraživé pohľady ľudí. Čerešničkou na torte bol vodič autobusu, ktorý ma pre údajnú čiernu jazdu rovno zpucoval.
Úplne iné prostredie je v Bratislave, Košiciach a Prešove, kde si väčšina cestujúcich neoznačuje nič a nevyvinul sa tu národný šport úporného sledovania pristupujúcich ľudí za účelom odhaľovania okrádačov.