Juraj, predsa vsetci vieme, ze su k dispozicii dva zakladne sposoby dlhodobej tarify:
1) cipova karta, ktora obsahuje nabite Sk, z ktorej sa odcitava pri kazdej jazde ista suma
2) mesacnik ci stvrtrocnik, v ktorom za istu sumu penazi nechame ludi jazdit neobmedzene.
Pre ludi, ktori cestuju nepravidelne, a pokial mozno len jednou linkou, je vyhodnejsie 1). Pre ludi, co jazdia denno-denne, a to aj viacerymi linkami, je vhodnejsia volba 2). Ja som za to, aby v kazdom DP dostal cestujuci vybrat, co mu lepsie vyhovuje. Ale ak by mal niektory DP mat len jednu z tychto dvoch moznosti, myslim, ze znacne lepsia je pre POUZIVATELOV moznost 2).
1) cipova karta, ktora obsahuje nabite Sk, z ktorej sa odcitava pri kazdej jazde ista suma
2) mesacnik ci stvrtrocnik, v ktorom za istu sumu penazi nechame ludi jazdit neobmedzene.
Pre ludi, ktori cestuju nepravidelne, a pokial mozno len jednou linkou, je vyhodnejsie 1). Pre ludi, co jazdia denno-denne, a to aj viacerymi linkami, je vhodnejsia volba 2). Ja som za to, aby v kazdom DP dostal cestujuci vybrat, co mu lepsie vyhovuje. Ale ak by mal niektory DP mat len jednu z tychto dvoch moznosti, myslim, ze znacne lepsia je pre POUZIVATELOV moznost 2).
Juraj
A doteraz boli len 2 moznosti: Bud tarifa zastavkova ALEBO casova. DPMZ dovybavuje vozisla novymi palubnymi pocitacmi, ktore umoznuju obe veci SUBEZNE. Teda bude moct ostat aj zastavkova tarifa a zaroven sa bude moct sledovat cas urceny na dobu prestupu. Pri cisto casovej tarife by sa listok ani karta uz nemohli oznacovat a nebol by prehlad o tokoch cestujucich, pri SRG 3000 sa aj pri druhej jazde na prestupe karta oznaci a ak bude cas v norme, odrata sa mensia ciastka /alebo aj nic/, ak sa doba prekroci, automaticky odrata novu celu jazdu.