Historický kalendár:
15.3.2001-Nadobudol účinnosť Výmer č. 19/2001 s Tarifami MHD a Tarifnými podmienkami. Bol platný od 1.4.2001. Podľa tohto výmeru stál dvojpásmový CL 10 Sk a jednopásmový 8 Sk.
15.3.2001-Nadobudol účinnosť Výmer č. 19/2001 s Tarifami MHD a Tarifnými podmienkami. Bol platný od 1.4.2001. Podľa tohto výmeru stál dvojpásmový CL 10 Sk a jednopásmový 8 Sk.
Kami
Stav liniek 1953:
1. Trnové - Stražov, 12 km, interval v spicke 30 min. nepravidelne, v spicke 2 vozy, 359 km denne
2. Bánová - Pov. Chlumec, 7,3 km, 23 min. nepravidelne, 2 vozy + 1 v spicke, 414 km, jalovo 2 km
3. Hlavné nádražie - Mestské záhradníctvo, 3,7 km, 30 min. pravidelne, 1 voz, 209 + 2 km
4. Hlavné nádražie - Liet. Lúčka, 8 km, 40 min., 1 voz + 1 ráno, 276 + 2 km
5. Celulóza - Teplička, 8 km, 50 min. nepravidelne, 1 voz, 230 + 2 km
6. Žilina - Zádubnie, 5 km, nepravidelne, 1 voz, 132 + 2 km
7. Žilina - Hôrky, 5 km, prejazd z linky 6, nepravidelne, 60 km
Spolu 1 680 km denne, stav neuspokojivy. 1. etapa trolejbusov mala byt uskutocnena v 1955, dokoncenie v 1960.
Evidencny stav:
Skoda 706 RO
- r.v. 1950 ... S-ZA-921, S-ZA-922, S-ZA-923
- r.v. 1951 ... S-ZA-925, S-ZA-926
- r.v. 1952 ... S-ZA-928
Praga RND, r.v. 1949, S-ZA-930, S-ZA-435, 60 HP, 4 500 cm3, 40 miest
Krupp-Mercedes O 348(?), r.v. 1939, 150 HP, 11 197 cm3, 72 miest
Junkers 54, r.v. 1942, 120 HP, 5 400 cm3, 72 miest
Tatra 24, r.v. 1929, 3 napravy, 65 HP, 7 475 cm3, 55 miest
Skoda 656, r.v. 1932, 150 HP, 12 517 cm3, 55 miest
CSAD, dopravny zavod Zilina prevadzkuje 13 autobusovych trati (KNM, Rajecke Teplice, Varin)
- 14 (16) x Skoda 706 RO
- 4 (7) x Praga RND
- 1 x Praga NDO
v zatvorke celkovy pocet vozidiel.
koniec historickeho okienka