Reply on: Juraj #7315:
dakujeme za cas,ktory si tu stravil,mnoho sily v skole,ale mohol by si povedat,aby sme zaspavali s radostou v srdci,dockame sa tento rok zltozeleneho citelisu?bola by to taka ceresnicka na torte na zaver tvojej diskusie.dik
Valec
Vychádzam z toho, že linkové vedenie by malo vyhovovať najmä tým, čo pravidelne MHD využívajú, čiže stálym zákazníkom. Takýto zákazník bude zrejme (už aj z dôvododu praktického) používať čipovú kartu, ktorú si musí minimálne raz za 3 mesiace dobiť. Navrhujem teda vypracovať dotazník o otázkami typu:
Aká je vaša najčastejšia cesta?
Ste spokojný s novým linkovým vedením?
V čom je lepšie?
Čo by ste zmenili?
...
a dať ho vyplniť ľuďom pri kúpe karty. Takto možno presnejšie (na väčšej vzorke) zistiť prípadnú spokojnosť/nespokojnosť. Navyše dostaneme aj ohlas od tých, čo sú spokojní, lebo tí by sa inak neozvali. A potom budeme mať všetci prehľad o tom ako na tom sme. Pre DP by to boli len náklady na papier, toner do tlačiarne, plus práca toho čo to vyhodnotí.
Čo vy na to? Či je to tiež úplná blbosť?