Reply on: PeterC #6029:
L8 sa nebranime, lebo je to ekonomicky efektivna linka. Pocet cestujucich a cestovne je tak velke, ze spojenie Zel.stanica-C. sa oplati. Keby mali vystupovat pri plavarni a hlavne ist s plnymi taskami spat, tak by ich ubudlo a s nimi aj cestovne.
Juraj
Ukazuje sa, ze teoria diskutujucich na fore o 6 linkach je asi zla. Alebo nie? Po pociatocnych chvalach sa ukazuje, a uz tu boli take navrhy, ze je treba minimalne pridat L7/17 a este aj L1 ponechat. Mame teda uz 8 liniek z povodnych desiatich. Vynechala by sa vlastne len L5/15, co sa ma posilnit L7/17, co asi nie je dobre minimalne z 2 dovodov:
1/ Opatovne sa vraciame k strasne dlhej okruznej linke
2/ Aby bol dost husty interval aj okolo ZU, mimoriadne sa tym navysi pocet spojov na opacnom konci na Hajik, co teraz nie je v takej miere potrebne. Mozno, ked sa vybuduje Hajik 2.
Ma taketo polovicate riesenie vobec zmysel?