Reply on: Zuzana #3211:
Nuž, podľa mojich skúseností držiteľom preukazov ZŤP nie sú zďaleka len ťažko zdravotne postihnutí občania. Povedal by som priam, že skupina, ktorú popisuješ, je spomedzi držiteľov ZŤP preukazov v úplnej menšine.Re #3233 marek: Neviem, kde si prišiel na to, že Žilina má 49 trolejbusov. Keď už kritizuješ, tak si aspoň over stav.
DPMŽ vlastní 43 trolejbusov. Neviem koľko presne je turnusová potreba - budem Ti veriť a zoberiem za fakt, že je to 29. No 29 určite nie je voči 43 iba 50%. Rozdiel medzi výpravou a stavom je 14 vozov. Z týchto vozov si potom odrátaj tie, ktoré majú nejakú poruchu a nie sú schopné jazdy múnus vozy, ktoré sa práve podrobujú technickým prehliadkam mínus vozy, ktoré sú na generálnej oprave.
Re #3235 Jakub: Prachy sú prachy. Ak raz prieskumy dokázali, že v úseku centrum - Vlčince sa viezlo podstatne menej ľudí ako v úseku centrum - Hájik, logickým výsledkom musel byť vznik L16. Ja osobne len nerozumiem, prečo táto linka prežila leto 2004. Po zaokruhovaní trolejbusovej siete a vzniku L7/17 podľa mňa stratila zmysel a mala byť zrušená. Dnes je to už len taká "žijúca mŕtvola linky".
Jozef
O L28 sme už písali. Je to jedna z troch mestských autobusových liniek na ktorej premáva aj nízkopodlažný City bus. Dokonca prechádza cez najväčšie sídlisko a centrum a vezie sa tam len zopár cestujúcich. Ja som niekedy navrhoval, aby premávala len v špičke, lebo vtedy je potrebná v priemyselnej zóne na Kamennej ulici.
Trolejbusy sa nakupovať v tomto roku v Žiline nebudú, lebo ich je dostatok. Samozrejme, nech je to akokoľvek lákavé, ani nízkopodlažný.