Reply on: Jozef #3234:
To rozdelenie L6 bola podla mna velmi tragicka chyba, nakolko L6 spaja bez potreby prestupu najviac dolezitych miest v meste. Neviem co sa sledovalo tym, ze ostalo torzo v podobe L16, premavajucej len v spicke a prakticky len do centra a naspat.
marek
Stale ma rozculuje, ked pride Tbus, otvori dvere a tie sa otvaraju aj 10 sekund... dokonca som jednym dveram nameral 26sekund!!! Nie je MHD aj o tom, ze nastup a vystup z vozidla ma byt co najrychlejsi? Viackrat som si vsimol, ako su cestujuci nervozny a snazia sa dveram pomoct. A tu nejde len o jdno kridlo dveri, alebo o 3% Tbusov, ale skor o 70-80% Tbusov. A vrcholom vsetkeho bolo, ked asi pred dvomi tyzdnami som cestoval Tbusom,kt. sa dvere zatvarali az po 30sekundach jazdy!!! A tak som od hypermarketu Tesco, cez zastavku CaM, Obchodnu az po ZU mal naozaj dobry vyhlad na okolity svet. Je vobec mozne, aby vodic jazdil s polonefunkcnymi dverami??? kde je bezpecnost?
Uz vobec nespominam to, ze skoro polovica vodicov Tbusov jazdi ... my v skole to nazyvame "ako s hnojom", inak povedane.. hop sem, hop tam. to som myslel tie ich rozbehy a brzdenia. co nemaju cit???
velmi zaujimavo sa mi jazdi zo skoly vecer, ked Tbus s otvorenymi dverami stoji minutu na zastavke, lebo asi grafikonisti nevedia, ze vecer to ide aj rychlejsie...