Ešte jedna vec ma napadá. Niekto tu vyslovil názor, že zavedenie "evidenčného" cestovného pre dôchodcov môže byť z dôvodu presnej evidencie kvôli dotáciám do MHD. Dnes som si všimol, že papierový cestový lístok za 12 Sk platí pre dospelú osobu alebo pre psa. Znamená to teda, že cesta psa je rovnako dotovaná, ako cesta dospelého človeka? Rovnako je to u detského / dôchodcovského / batožinového lístka. Keďže je univerzálny, nedá sa evidovať, či bol použitý pre dieťa, batožinu alebo dôchodcu. Preto musí byť dotácia na všetky tieto prepravy rovnaká.
Miro
Tak ma napadá, je nejaký predpis, že trolejbus musí mať evidenčné číslo? Štátne EČV totiž nemá a tak je bez ev. čísla dopravného podniku vlastne neidentifikovateľný napr. v prípade nehody.
Podľa môjho názoru by všetko, čo môže vyjsť na cestu, malo mať štátne EČV a basta. Keby napr. v Nitre, kde nepoužívajú ev. čísla, len štátne EČV, zaviedli trolejbusy, museli by im dať svoje ev. čísla a vylepiť ich na karosériu?