Reply on: Jozef #3130:
Islo tam myslim o (ne)bezpecnost trate v jej terajsej polohe, co by malo byt vyriesene postavenim novej stvorprudovej cesty do LL a pri tejto prilezitosti zrejme zaniknu sucasne urovnove krizovania trate s cestou. A to by mohlo byt dostatocnym impulzom na plnohodnotnejsie zaclenenie trate do systemu verejnej dopravy v meste.Inak ani neviem ako casto sa teraz vyuziva ta dlhocizna vlecka z Bytcice prakticky az do arealu Stavomontazi, niekedy pred rokom som videl posunovat cez Kamennu ul. a v areali Slovpapu som videl niekedy zopar vagonov, ale inak nic.
Miro
Tak ma napadá, je nejaký predpis, že trolejbus musí mať evidenčné číslo? Štátne EČV totiž nemá a tak je bez ev. čísla dopravného podniku vlastne neidentifikovateľný napr. v prípade nehody.
Podľa môjho názoru by všetko, čo môže vyjsť na cestu, malo mať štátne EČV a basta. Keby napr. v Nitre, kde nepoužívajú ev. čísla, len štátne EČV, zaviedli trolejbusy, museli by im dať svoje ev. čísla a vylepiť ich na karosériu?