..este k tym linkam co jazdia na zastavky Salezianska, Stavomontaze a Elektrovod..., urcite nikto nepochybuje o tom, ze v case spicky tam nastupuje a takisto vystupuje dost ludi.., ale taktiez je pravda, ze je par spojov, kde sa obcas stane, ze na tych troch zastavkach nenastupi respektive nevystupi nikto, tak sa neoplati davat do CP zase nejake vsuvky, ze dana linka na danych zastavkach nestoji.. . Nie je aj tak pravda, ze by na danych zastavkach nikto nenastupoval a ani nevystupoval.., videl som tam mnoho ludi aj mimo spicky.. jazdieval som tadial dost casto, dalo by sa povedat, ze denne, a len dvakrat za rok si pametam, ze nikto na danych zastavkach nenastupil, ked som jazdieval L28, ktora jazdievala od Rajeckej Elv. Inac vzdy niekto na tych zastavkach nastupoval.. To skor menej ludi nastupovalo v Banovej , kam zachadza L28.., tak potom keby sa chceli zrusit tie tri zastavky, tak by sa mali zrusit aj tie v Banovej,...alebo lepsi pripad zrusit nastup na zastavke Rosinska VUVT, pretoze na nej mimo spicky skutocne nikto nenastupuje ☺ , takze tak...podla mna , ked to ma ten autobus po ceste, tak je dobre ze tam zastavi, zvlast mimo spicky, aspon ma nadej , ze tam niekto nastupi, a bude viac vytazeny ☺
Miro
Tak ma napadá, je nejaký predpis, že trolejbus musí mať evidenčné číslo? Štátne EČV totiž nemá a tak je bez ev. čísla dopravného podniku vlastne neidentifikovateľný napr. v prípade nehody.
Podľa môjho názoru by všetko, čo môže vyjsť na cestu, malo mať štátne EČV a basta. Keby napr. v Nitre, kde nepoužívajú ev. čísla, len štátne EČV, zaviedli trolejbusy, museli by im dať svoje ev. čísla a vylepiť ich na karosériu?