Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nodes #836:
Neviem, čo máš presne na mysli. Mne sa pozdávajú 🙂

Re #837 Valec: Vopred vďaka. Prosím, pošli to, na DPMŽ neinformujú o žiadnej výluke.
Vladimír: 26.8 bude výluka MHD vo západnej časti mesta.Ak nie je info na DPMŽ.sk,tak ti to zajtra pošlem.Momentálne som mimo netu.
Trosku na temu Citybusov. Ako sa vam pozdavaju?
Reply on: Miro #834:
Pichnut 2x, IMHO. Teoreticky by to malo ist, aj ked v zaciatku DPMZ upozornoval ludi, aby si 2x neoznacovali, ze karta si pamata len posledne oznacenie. Ale nejaka normalna cipova karta by si pri takej kapacite predsa toto mala pamatat, nie?
Reply on: bigmac #826:
Dobre, ale ako by som označovaču v autobuse alebo trolejbuse povedal, či mi má odrátať krátku jazdu do 5 zastávok alebo dlhú nad 5 zastávok?
Reply on: Papyr #832:
Údajne po zavedení nástupu prednými dverami zaznamenali značný nárast tržieb. To poukazuje na nedostatočnú činnosť kontrolných organov. Následný vývoj ale ukázal, že nárast bol len chvíľkový a celkovým výsledkom bude značný pokles počtu prepravených osôb.
Reply on: Vladimír #830:
A prezradili aj to, ze PRECO je to take vyhodne a nasledovaniahodne? Porovnali si vobec zastupcovia BBDS pocet denne prepravenych klientov napriklad s DPMP?
Reply on: Vladimír #830:
To je len ďalší dôkaz o ich nekompetentnosti. Na takú hovadinu nahovárať aj iných, to už je silné kafe:-(.
Reply on: LUK #829:
Myslel som samozrejme pracovníkov BBDS, nie pospolitý bystrický ľud 🙂 Inak to myslím vážne - podľa mojich vedomostí skutočne zástupcovia BBDS viackrát zástupcov iných slovenských DP presviedčali o výhodnosti nástupu cez predné dvere a vhodnosti jeho použitia aj v ďalších veľkosťou porovnateľných mestách.
Reply on: Vladimír #828:
Tvoje slová "sú tým nadšení" beriem ako čistý pokus o recesiu na úkor ťažko skúšaného mesta :-):-)
Reply on: bigmac #826:
Dopravný podnik mesta Žiliny, s.r.o. zásadne nepoužíva nič od firmy EMtest Žilina. A ani čipové karty nie sú výnimkou. Tie žilinské sú tušim priamo od Poliakov.

Kontrolná podotázočka tu už v tomto znení veľakrát zaznela. Niektoré veci je ťažko presadzovať. Tak ako v BB majú nástup cez predné dvere, sú tým nadšení a myslia si, že by to mali spraviť aj ostatní, rovnako v ZA nemajú lístky na neobmedzený počet jázd, sú tým nadšení a myslia si, že by to mali spraviť aj ostatní 🙂 Asi s tým nič nespravíme 🙂
Reply on: Valec #825:
No teda! Ešte tak vidieť nejakého návštevníka z juhovýchodnej Ázie, ako pozerá zadnú stranu CL a šokovaný tam vidí napísané SARS... 🙂
re #821, miro:
neviem, ake cipove karty pouziva dpmz, ale predpokladam, ze em-test zilina. ak je to pravda, tak potom nevidim dovod, preco sa neda nabit ta ista karta aj jednopasmovymi a aj dvojpasmovymi jazdami, ked sa na nej da sucasne viest 18000, slovom: osemnasttisic roznych uctov, vratane bankokarty, elektronickej penazenky, elektronickej klucenky, cvikaciek do prace a dalsich inych 17996 ako stravny listok, telekarta a neviem co vsetko este. budto je ta sluzba debetna alebo kreditna, ale vzdy ide len o pouzivatela a jeho identifikaciu v spravny cas na spravnom mieste. to vsak vobec nevyvracia (skor potvrdzuje) tvoju spravnu poznamku o potrebe jednotneho cestovneho dokladu pre cely ids, ci uz na jednu cestu, alebo na vopred vymedzeny pocet ciest a zastavok/pasiem. a ak nemas nic proti, dovolim si kontrolnu podotazocku: preco nie aj celosietovy (resp. pasmovy) mesacnik, stvrtrocnik, pripadne celorocny predplatny cestovny doklad na neobmedzeny pocet jazd, jazd a zastavok a jazd, zastavok a pasiem?
Reply on: Sarko #814:
Na niektorých CL platných v ŽRIDS je na zadnej strane medzi prevázkovateľmi uvedené SARS. Asi tým chceli dať nenápadne najavo, kam to celé speje.

Re #817 Miro: SIRS sprivatizoval SAD Žilina, takže v nej bude mať zrejme 49% (či predávali sa aj iné veľkosti podielov???)

Takže sa nám vrátil vydovolenkovaný Juraj, dufam, že to tu troška oživí.

Vladimír: Čo takto spraviť nejakú stránku (nemusí byť celý web), kde by tie materiály boli zverejnené. Link by na ňu mohol byť napr. len na fóre a po takom mesiaci by sa to mohlo zrušiť, príp. presunúť na transport.
Jozef: Môj e-mail máš pod nickom. Ak chce tie fotky aj Papyr, nech Ti dá svoj mail alebo mu ich prepošlem rovno ja. Fotky z iných miest sa na iMHD objavujú v kategórii "Transport" a tá už nie je v mojej kompetencii a kým sa fotky objavia, môže uplynúť veľa času.
Reply on: Papyr #822:

Neviem ako Ti ich poslať. Pošlem ich však Vladimírovi, keď sa ozve, a potom ich možno zobrazí na fóre aj pre ostatných.
Reply on: Jozef #820:
Aj mna by zaujimali. V Bari som sa vcelku nahodne ocitol na zaciatku aprila po preplavani Jadranu trajektom z Grecka 🙂
Reply on: Jozef #819:
Ja si predstavujem nielen rovnaké cestovné, ale aj jednotný cestovný lístok, čiže keď si kúpim v predpredaji cestovný lístok alebo nabijem jazdy napr. zo Žiliny do Bytčice (moja obľúbená trasa ? ), tak ho môžem použiť na železnici, v MHD, prípadne aj v spojoch SAD na tej istej trase, ak bude zapojená do integrovaného systému. Teraz som obmedzený len na jeden z týchto druhov dopravy, na ktorý si kúpim jazdy. To nie je integrácia.
Pre cestujúceho je celá integrácia len v tom, že si môže kúpiť jazdy, s ktorými môže prestupovať z MHD na železnicu a naopak. Napadá ma ale otázka, ak by som chcel mať čipovú kartu s jazdami napr. na MHD a zvlášť na železnicu, stačí mi na to jedna karta, alebo musím mať na každý druh jázd inú? V rámci MHD asi nemôžem mať v jednej karte jednopásmové aj dvojpásmové jazdy. Ako by som označovaču povedal, ktorú mi má odrátať? Ten prvý prípad by technicky možný bol, ale je možný aj oficiálne?
Vladimír:
Keď som odchádzal pred týždňom do južného Talianska tak sa na fóre diskutovalo o používaní displejov na vozidlách. Urobil som pár snímok autobusov v Bari, Lecce a v Ríme. Ak budeš mať záujem môžem Ti ich poslať, popíšem ich a porovnáme to s našimi podmienkami.
Miro:
V sobotu som sa vrátil talianskej Kalábrie a odfotil som si na stanici v Réggiu di Calabria informačný materiál s nadpisom „bus & treno, unico biglieto“ (autobus a vlak, jeden lístok). V tarifnom systéme je jednotné cestovné pre oba druhy dopravy (niekto to navrhoval aj pri ŽRIDS a SAD do Rajca). Ak budeš mať záujem pošlem Ti ho emailom na nahliadnutie, prípadne preštudovanie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.