Reply on: Miro #5187:
Mas s tou parou pravdu, niekedy mam dojem, akoby vacsina predpisov na zeleznici bola este od Marie Terezie.Co mi to len dalo roboty, kym som pred 16-timi rokmi vybavil tie rampy pri Vahostave. Zelezniciarsky predpis hovoril, ze priecestie je chranene: bud svetelnou signalizaciou alebo zavorami, a ze to je rovnocenne. Tazko som az na najvyssich miestach na zeleznici vysvetloval, ze svetlami je priecestie len signalizovane, co vodic moze prehliadnut - ale ked sa mu uz rampa lame na prednom skle - dupne na brzdu a zachrani zivoty. Nebyt vtedy vtedajsieho aj terajsieho sefa Pozor, Zakruta, mojho kamarata este zo skoly, kde sme to poriadne rozmazali, by to mozno doteraz nebolo.
Obnovitel prevadzky rajeckej zeleznice uvazuje aj so zastavkou pri kupalisku v R.T.
Jozef
Tu treba pripomenúť, že na priecestí pri Váhostave sa stala v minulosti veľká tragédia, keď vlak narazil do autobusa. Bohužiaľ, nezaobišlo sa to bez ľudských životov.