Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #5108:
To s tym mostom nejde tak ako pises, som rad, ze sa to aspon takto zmestilo. Ten Novy most totiz bude musiet ist riadne vysoko, aby boli dodrzane normy pre zeleznice a dialnice. A potom by to vyskovo nevyslo. Niekolko metrov sa tesne ziskalo zatocenim zjazdu dolava ale aj tak tam bude pekne klesanie. Z obrazku to nie je vidno.
Reply on: Juraj #5105:
Nech rozmýšľam jak rozmýšľam, podľa tej mapky mi vychádza, že jediná dostupnosť Kamennej bude cez Bánovú alebo okolo Rajčianky po tej novej ceste, ktorá bude samozrejme preťažená a je otázka, či bude mať zmysel po tej časti viesť linku. Možno by bolo vhodné to pretiahnuť od Idea jedným kvalitným spojom cez Bánovú na nejaké strategické miesto, kde sa bude dať prestúpiť / spomínal si o prestupnej tarife /. Alebo sa mýlim? No nech je to akokoľvek, už tu je jasne vidieť, že L28 musí zaniknúť. Logickú úvahu to má a pokiaľ by sa ľuďom ponúkol kvalitný spoj z Bánovej, tak nepovie nikto ani pol slova. Aproppo - od kedy plánujete spustiť tie zmeny, o ktorých si písal, že sú horúce? Stačí napísať horizont....Ďakujem. Dnes tu mám veľmi dobrý pocit.
Reply on: Juraj #5100:
No, pekné, ale aj tak sa mi tam stále nepáči tá vianočka - prepletenie Hlinskej - Obvodovej popod ten most. To sa ten most nemohol napojiť na terajšiu cestu obyčajným téčkom alebo prípadne aj kruháčom, ak by projektant inak nedal ? a z toho kruháča by teda potom mohla ísť aj spojka dolu na Rajeckú. A prečo tam nie je možnosť odbočenia z Rajeckej doprava na ten kruháč? To by sa tam snáď zmestilo...

Okrem toho by práve tu pasovala železničná zastávka Žilina - Váhostav, nemáš taký pocit? To by bol uzol ?
Reply on: Pizzo 15 Tr. #5106:
Samozrejme dala a aj sa bude dat. Ked sa rozbehnu vsetky karty SAD, budu v tom aj zamestnanci ZU. Ti studenti boli zatial ako skusobna skupina, ci to vobec ide do nasich kariet nabijat elektronicku penazenku SAD a do kariet SAD jazdy MHD. A ide to. Len trpezlivost.
Juraj,ked akceptujete bezkontaktnu kartu studentom ZU,ja ako zamestnanec ZU,podotykam mame rovnake karty aj zamestnanci aj studenti,nedala by sa pouzit kartaZU po aktivacii v oznacovacoch?Teda rano by som si v buse odratal jazdu a s tou istou kartou zas blinkol prichod v praci.
Reply on: 4444 #5104:
Ak si pozries mapku na MD, z Rondla sa nebude dat po dnesnej trase l.c.26 odbocit na Kamennu... Uz len kvoli tomuto bude nutne niektore linky prekopat.
Reply on: Juraj #5098:
Možno by stálo za úvahu linku 21 viesť po Rondel z Chlmca normálne a ďalej ako 26 na Kamennú. V sobotu a nedeľu by sa mohol točiť na Rondli. A linku 26 z Rosinskej po Rondel klasicky a ďalej v smere do Bánovej. Tým by sa kľudne linka 28 mohla zrušiť, lebo celé centrum a aj časť Vlčiniec by obslúžila nová linka z Bánovej na Rosinskú. Tým pádom by boli aj študáci vyriešení a aj Hájik odťažený, lebo takto nová linka by sa mohla stať dôležitou tepnou Žiliny a spomínaný spoj by bol vyťažený. A k linke 28 - myslím si, že je čas túto linku zrušiť. Z Vlčiniec sa ľudia majú ako dostať na všetky zastávky spomínanej linky po Rondel inými - niekedy až troma nezávisle od seba naväzujúcimi spojmi. Vôbec by som nerozmýšľal nad jej náhradou trolejbusmi, možno by som zhustil interval na L1 a L5 z dôvodu výpadku tejto už aj tak stratovej linky.
Reply on: Pizzo 15 Tr. #5102:
Ty puk! Exot nie je nadavka, ale lichotka! Ja si tu na fore skoro vsetkych velmi vazim, lebo aj ked si niekdy nerozumieme, kultivovane sa sporime a ide nam o spolocnu vec. Ale vazne. Niekedy to mozno bude dobre, mozno ked sa postavia Vlcince 5 a KIA a bude tade koho vozit. Ale priority su zatial ine. Omnoho skor by bolo treba odbocku popod zeleznicu od Remeselnickeho domu ku stadionom. A Bytcicu.
Tak vidis,uz aj L28by mohla byt z casti trolej a za par rockov aj L2,ani nevies ako sa nam v buducnosti ten trolejovy usek Fatr.-VUVT hodi a vcera si mi nadaval do exotov.
Reply on: kubik #5089:
Zo Zitnej smerom na Hliny sa onedlho cez Staru banovsku nebude dat chodit, takze je to bezpredmetne.
Reply on: Miro #5092:
Na konkurencnej stranke MD mas mapu buducej krizovatky pri Vahostave, ktoru este verejnost doteraz nevidela.
Reply on: Pišta #5090:
Ale, nepis tak. Ked sa na to pozries, tak vacsina Banovej ma Ideu v dochadzkovej vzdialenosti pesi cez mostik cez Rajcianku. A ti z horneho konca zas maju kusok na zastavku pod cintorinom a potom pred Ideou. Tak naozaj linku Banova-Idea nevidim za logicku.

Skor ma napada, ze ked sa zanedlho urobi prestupna tarifa (uz tu na stranke potom okrem "neobmedzenych"=zadarmo jazd nebude o co bojovat?), tak je naozaj otazka, ci tych "par" ludi za pekarnou za Banovou musime vozit l.c.28, ci ju tak nezrusit uplne (!?) vozit ich s prestupom na l.c.21 niekde na Halkovej...
Reply on: 4444 #5084:
O historickej l.c.1 pisal Jozef a nie ja, ale ma v niecom pravdu. Preto je z jednotly 21, zo stvorky 24, byvalej sedmicky 27 atd. Mozno ked to raz bude trolejbus bude z nej 11-ka, neviem... Ale s tou hustotou a rovnomernostou cez skolsky rok to je fakt pravda, uz to mame aj v grafoch ( nielen tabulku a vzorec, ale skutocnu realitu), mozno to tu niekedy hodim na diskusiu.

Pripomienka strcit 21-ku PRED vozy z Hajika je spravna, mala by pomoct, pozriem sa na to.

Od septembra su ucnovky presunute na Rosinsku, takze asi budu nejake zmeny medzi 21 a 26.

A nad tou 28-kou tiez vselikako rozmyslam. Ved ide z Vlcincov az na Rondel stale pod trolejom (a za Rondel len par spojov v spicke), mohol by byt z toho tiez trolejbus. Len asi nie hned nova linka, lebo uz toho zacina byt moc. Bude sa to musiet preorganizovat. Uz sa na tom 3 mesiace tvrdo pracuje, ale este je to moc horuce, aby som to tu vesal na net.
Reply on: zoZa #5094:
L5 Fartranska 06:30 50 07:30 a L2 06:26..... Vieš stačilo by vyslať ráno 15 TR. a je po probleme. Či nie? ?
Reply on: Miro #5092:
Páči sa mi tá debata.... Ale pokiaľ by sa zobrala do úvahy budúca stavba trolejbusu do Bánovej, tak najlepšie by bolo, keby sa urobila linka taká, ktorá by už kopírovala budúcu linku trolejbusu. Potom len v jeden deň by sa vymenili autobusy za trolejbusy a vec je vyriešená. Podľa mňa by takáto zmena sa mohla udiať čo najskôr, veď ku zmene tak či tak dôjde, je len otázka času, že kedy sa to stane. Podľa mňa by kompetentní z DPMŽ už aj tak mali niečo urobiť, veď hlasov na zmenu linky 21 je viac ako dosť. Podľa mňa je to už aj tak alarmujúca situácia, keď ide 21, do ktorej nevstúpi ani noha a po nej nejaký trolejbus, kde sa nahrnie zasa neúmerné množstvo cestujúcich. Viem, že sa robí štatistika, koľko ľudí sa odvezie v autobusoch a koľko v trolejbusoch..... Dúfam, že toto nie ja dôvod , pre ktorý sa nedá urobiť zmena. Ako som už nižšie písal, dozrel čas na zmenu a vyhovárať sa na históriu.....
Reply on: Miro #4902:
bolo by to pekne, ale je jasne, ze sa toho nedozijeme a navyse by to chcelo rozsirit trat o dalsiu kolaj, aby vlaky nemuseli na seba cakat na zastavkach a zaviest tam nejaky interval dajme tomu 15 minutovy v spicke a 45 minutovy v sedle.
Reply on: Pizzo 15 Tr. #4965:
to vazne? ja som myslel, ze tento problem sa uz davno vyriesil.. A nevies presne o ktore spoje L 5 sa jedna? teda o kolkej odchadzaju zo zastavky Fatranska?
Reply on: zoZa #5091:
Nič nové pod slnkom, Američania na to prišli už dávno a teraz sa tento trend uplatňuje v BA ?
Reply on: Pišta #5090:
Návrhy sú to zaujímavé, ale je tu jeden problém: mali by sme ďalšiu linku, ktorá by sa zdržovala v zápchach okolo križovatky pri Váhostave. Zaujímavé by to mohlo byť po jej prestavbe na mimoúrovňovú, keď zmiznú aj tie závory
Reply on: Miro #4970:
a najlepsie z pohladu intervalov by bolo keby mal kazdy auto, cize by sa usetrilo za vodicov a interval by bol jednoznacne najhustejsi ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement