Reply on: Gabo #3455:
Prešov prijal zásadu, že nakupuje IBA nízkopodlažné vozidlá. Osobne nevidím dôvod, aby si v tejto otázke bral príklad zo Žiliny.Aj Žilina by za ideálnych podmienok mala nakupovať iba NP vozidlá. Štruktúra siete MHD však v tunajších podmienkach kladie požiadavku viac na modernizáciu trolejbusového parku. V Prešove sa nízkopodlažné autobusy aspoň z časti dostávajú na úseky trolejbusovej dopravy. V Žiline však nie.
Re #3457 Miloš: Ako bolo napísané, za "českým zázrakom nakupovania NP vozidiel" stojí štátna dotácia. V ČR štát dopravným podnikom rozdiel (alebo jeho časť?) medzi klasickým a nízkopodlažným vozidlom dorovnáva.
Re #3471 Miro: Myslím, že sa až príliš zaoberáte tým, kam nízkopodlažák môže a kam nie. Môže všade. Ide len o to, kde má byť opatrnejší, a kde stačí menej. Odskoč do Prešova, City busy tam jazdia aj v terénoch, kde by DPMŽ nepustil ani Karosu.
Re #3478 Jozef: Tá zastávka bola premenovaná. V nejakých starých verziách schémy už premenovaná bola, len pri niektorej z aktualizácií som asi omylom skopíroval starý názov. Samozrejme, že to opravím.
Jozef
Podobne je to aj so zastávkou "Priehradná", ktorá je konečná na L24 a s tým istým názvom je aj zastávka na L29, ale na inom mieste. Istý čas som sa pozeral na CP L29 vylepený na zastávke, a tam bol názov "Priehrada". Tento názov je aj na mape iMHD.