Reply on: Jozef #3256:
precital som si Vas prispevok a nenasiel som odpoved na moju otazku. Skusim ju preto sfomulovat este raz a ako priklad si vyberiem linku c. 4: tato linka jazdi v istych intervaloch medzi Vlcincami a Solinkami po istej trase. Po zokruhovani je tato trasa obsluhovana aj linkami 17 a 7(opacny rychlejsi smer na Solinky). Predpokladal by som, ze po zokruhovani bude linka 4 zrusena a linky 17 a 7 budu jazdit castejsie ako je tomu teraz=prevezmu intervaly linky 4(v jednom smere 17 a opacnom 7). Dakujem.
Jozef
Keby boli v Žiline vybudované len základné linky medzi sídliskami, tak situácia by bola iná. V meste, ak nepočítam A- linky do mestských častí, tak zostali už len tri A-linky. Ak sa v meste vybudovala hustá trolejbusová sieť, tak nie je mysliteľné, aby po niektorých linkách premávali trolejbusy v takom počte ako na hlavných linkách. Aj v Prešove máte T-linku, kde premáva trolejbus len 1 x za hodinu. Teraz si predstav, že v Prešove by zostali len tri autobusové linky a ostatné by boli trolejbusové. Tiež by tam určite nepremávali v hustom intervale. Na druhej strane nie je možné zrovnávať obe mestá, lebo Prešov je pretiahnutý a tr. doprava je sústredená medzi dvoma sídliskami a centrom. Žilina je urbanisticky podstatne iná. Aj trolejbusová doprava bola inak budovaná, je značne rozptýlená. Teraz je už zokruhovaná, linky nie sú vedené len z bodu A do bodu B a podobne. To je však na širšiu diskusiu. Sú aj nedostatky. Vy na prešovskom fóre sa tiež radi vyhýbate niektorým veciam a radi obhájite napr. aj linku len pre sestričky do nemocnice, čo by u nás vyvolalo úsmev medzi obyvateľmi. Dá sa diskutovať o všetkom, ale v mnohých prípadoch, ak nemôžeš presadiť svoj názor, tak sa v tebe stupňuje až hnev.
Vidím, že rád píšeš, napr. k jednej vete v predchádzajúcom príspevku si musel pridať ešte päť riadkov na vnútorné uspokojenie.