Prosím, neviete mi poradiť, či tento dopravca https://evidencia-dopravcov.eu/dopravca/3417 nemôže byť Ladislav Muchý Autola?
Našiel som, že sa tu v archíve riešila jeho nehoda (7/2007, okolo #12399 ), ale nenastala zhoda, či ŠPZka inkriminovaného vozu bola naozaj ZA-835DA. Preto ak by ste si niekto pamätali, čím jazdil linky do Kie, pomohlo by mi to Ď.
Našiel som, že sa tu v archíve riešila jeho nehoda (7/2007, okolo #12399 ), ale nenastala zhoda, či ŠPZka inkriminovaného vozu bola naozaj ZA-835DA. Preto ak by ste si niekto pamätali, čím jazdil linky do Kie, pomohlo by mi to Ď.
PreZilinu
Preco sa nevytvoria kratke jednoduche mestske okruhy
(trolejbus) so zaciatkom v mesto>sídlisko>mesto
A nech sa stale tocia dookola v nastavených intervaloch,
(autobus) mesto>mestská cast>mesto /alebo skor ak sa da prestúpiť na siet trolejbusov/
Jedno sídlisko=jedna (max dve) linka tak frekventovane ako treba.
Jedna mestská cast = jedna linka co najkratšia aby sa dokázali co najrýchlejšie napojiť
S predpokladom ze vsetky listky by boli automaticky prestupne 60/90minútové
A z okruhu [velka okruzna/aupark/1.mája/železničná stanica/ Hurbanova ] by vznikol prestupny okruh (s free okruznou linkou) ktoreho km by sa objednávali samostatne, dotované mestom a komerčným biznisom reklamou. A odkiaľ by zacinali a končili vsetky spoje.
+špecifická linka ktora by spájala vsetky sídliská, ale vyhybajuc sa centru.
Popripade v špičke/ sedle by sa robili tie kratke sidliskove okruhy aj garantovane s pokračovaním na free okruh
Je to zly napad? Je to zrozumiteľne? Skutocne ma zaujima vas nazor.