Mne, síce ako cezpoľnému, ale častému návštevníkovi sa trasovanie TB liniek zdá dobré.
Čo sa týka intervalu myslím že je nedostatočný v dopoludňajšom sedle na L4, 6, 14.
Nechce sa mi veriť že to stačí, ale odsledovanú vyťaženosť nemám, takže neviem...To musia domáci posúdiť.
Čo sa týka intervalu myslím že je nedostatočný v dopoludňajšom sedle na L4, 6, 14.
Nechce sa mi veriť že to stačí, ale odsledovanú vyťaženosť nemám, takže neviem...To musia domáci posúdiť.
Maykl
Napadajú ma len dôvody:
- autobusy nie sú pridelené na pravidelné linky, linky striedajú aj počas dňa (toto vidím asi ako najväčší momentálny problém)
- úspora pri nákupe nie je významná
- prevádzka vozidiel nie je adekvátne úsporná oproti 12 m
Otázka náhradných dielov asi nie je problém, väčšinou sú to rovnaké konštrukcie (teda keď sa kúpia busy od rovnakého výrobcu).
Aké je teda porovnanie nákladov (nákup a prevádzka) pri týchto dvoch kategóriách autobusov? Pozeral som na stránkach výrobcov (Iveco, SOR), ale k ničomu som sa nedopracoval, výrobcovia dokonca neuvádzajú ani spotrebu.