Reply on: LUK #2207:
Tak som to našiel, bližšie na: http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1781033
Prezídium Fondu národného majetku SR (FNM) sa na štvrtkovom (10.10.2004) stretnutí dohodlo na pokračovaní v predaji Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) Banskobystrická dopravná spoločnosť (BBDS), Banská Bystrica. Za 49-percentný podiel akcií má ČSAD Ostrava zaplatiť 140 mil. Sk a za ďalších 17 % akcií, na ktoré má firma predkupné právo, sumu 48,573 mil. Sk.
Jozef
To sú tie katastrofické scenáre o ktorých som písal na bystrickom fóre. Zvyšovaním cien ešte nikto neprilákal cestujúcich na prepravu. V dnešnom čase je množstvo automobilov a mnohí ho uprednostňujú pred MHD. Prípadne, ak môžu idú peši alebo aj na bicykloch.
Počet cestujúcich v Žiline sa dá pomerne ľahko zistiť, lebo každý prejde okolo čítacieho zariadenia. Samozrejme okrem detí, nad 70 rokov a podobne. Inde predpokladám, že sa to robí odhadom. Podľa môjho názoru najlepším ukazovateľom sú tržby za cestovné.
Kedysi tieto ukazovatele sledoval aj SŠÚ. Ako je to teraz neviem.