Reply on: PeterC #12432:
ja znova položím otázku - pre KOĽKÝCH cestujúcich L1 bude? Na vozenie vzduchu nemáme dostatok peňazí...ku L6 sa už vracať nebudem, tam som jasne vyjadril svoj názor prednedávnom, takže z nižšie uvedených informácií začínam mať obavu zo skratky GVTD... ?
zoZa
Moznym prinosom vsak moze byt prepojenie Vlciniec so Solinkami, resp Hlinami troma roznymi smermi , cize cez Velky diel (L4/14), cez Centrum (L4/14) a takisto cez Sturovo namestie (L5). Vlcince maju teda priame spojenie so Zavodim (L1), ale co Solinky? poznam vela ludi, ktori by uvitali taktiez linku zo Soliniek a Hlin do Zavodia, alebo aj z Vlciniec na Velku okruznu pri gymnaziu, a samozrejme nejaku linku, ktora by jazdila z Vlciniec na Kysucku ul., najlepsie aspon po Budatin, alebo Povazsky Chlmec.
Mozno pri zmene linkovania trolejbusov, bude treba upravit aj autobusy.
Ale v kazdom pripade kazda zmena linkovania a zmena cestovnych poriadkov vobec sposobi mensi chaos, a spociatku ubytok cestujucich, ktori si budu musiet zvykat. Casom sa to vsak ustali, a potom sa uvidi, ci nove linkove vedenie bude lepsie ako stare. T.j, ci bude viac tych cestujucich, co ziskaju lepsie spojenia ako tych, co im zmena skor poskodi.