Reply on: Kvacalova23 #12347:
Tomuto sa čudujeme viacerí a za všetko hovorí vyjadrenie z DSZO "Byly v takovém technickém stavu, že by již pro nás nebylo ekonomické je dál provozovat. Vyžadovaly by náročnější servis, revize a výměny některých důležitých komponentů" dodal Nosálek. Gubala si našiel nového obchodného partnera na GO v Zlíne a ulakomil sa na ponúknutý šrot, ktorý DPMŽ nepotrebuje. Paradoxom sú vyjadrenia - pľuvance na trolejbusy pred voľbami a teraz tí istí nakupujú ešte horší šrot. Tieto trolejbusy DPMŽ nepotreboval a mal pokračovať v nákupe nových vozidiel na lízing ako plánovalo predchádzajúce vedenie. Mám hlboké pochybnosti o správnosti tohto kroku, ktorý je veľkou hanbou pre mesto, ktoré je centrom tretej najpriemyselnejšej aglomerácie na Slovensku.
tux
1) obnovenie L5 (Solinky->centrum->Vlcince)
2) obnovenie L1 (Vlcince->centrum>Zavodie)
3) zmeny na L4, L13
viac nepoviem ...