Ja by som moc neladil L.1 a L.6 tieto linky sú významovo veľmi rozličné. Zatiaľ čo na L.1 by premával solo voz na L.6 kľb. L.1 by mala hlavný ťah len Vlčince-centrum v porovnaní s L.6 Hájik-centrum, Hájik-nemocnica,carrefour, Vlčince-nemocnica, Vlčince-centrum a doplnkové Hájik/Závodie-Vlčince. V L.1 by sa vozil vzduch a L.6 by bola jedna z najvyťaženejších liniek. Pri pravidelnom intervale by bola táto linka určite jedna z tých najplnších. Myslím si že ťahať L.6 ku carrefouru je nezmysel, vzhľdom na to že od zastávky vysokoškolákov je to fakt smiešna vzdialenosť. A pokiaľ sa potiahne na Vlčince, tak tu vzniknú veľmi silné prúdy cestujúcich.
Nech už robí čo robí, horšie linkovanie ako je teraz sa už snád ani nedá vymyslieť. Pri tom najhoršom variante tu vznikne celkom silné spojenie Hliny-Solinky-Vlčince, pričom centrum na tom neutrpí a neverím tomu že do centra sa zníži počet spojov viac ako o 10%
Ja mám tiež ten pocit, že toto fórum pána riaditeľa veľmi ovplyvnilo. Bude mi trochu vadiť, ak odtiaľto nezoberie zavedenie pravidelnej L.6
Ale v tomto návrhu ešte poriadne neodznelo, aké linky bude obsluhovať Hájik. Vzhľadom na situáciu pri odbočke na kvačalovu by to nemala byť linka Hájik-niečo-Hájik.
L.1 by bolo vhodné len ako posilovú linku, mám taký pocit že od Hálkovej po Kvačalovú sa bude voziť len vzduch.
Ved tuto koncepciu tu uz niektory diskutujuci navrhli...100% si myslim ze myslienka protismernej 4,14 tu vznikla s mojej prip. Kvacalova23 hlavy. Takze niekto predsa cita toto forum...A mame vymalovane...
Aké sú vlastne tie zlínske trolejbusy po technickej stránke?
"Byly v takovém technickém stavu, že by již pro nás nebylo ekonomické je dál provozovat. Vyžadovaly by náročnější servis, revize a výměny některých důležitých komponentů. Ve Zlíně a Otrokovicích dáváme přednost raději častějšímu nasazování nově pořízených vozidel," dodal Nosálek.
"Podľa Gubalu však Zlín tieto vozidlá nevyradil pre zlý technický stav, ale pre možnosť využiť eurofondy na nákup nových trolejbusov. Bývalé vedenie DPMŽ plánovalo tento rok zakúpiť štyri nové trolejbusy, podľa Gubalu však na to v rozpočte neboli peniaze." http://www.dszo.cz/?section=spolecnost&file=tiskovky&id=47 http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=4823
Netreba zabudnut ani na HPAV /Harmanovu predvolebnu autobusovu verziu/, v ktorej sluboval VSETKYM priclenemym castiam mesta aj v dobe toho najvacsieho sedla spojenie do centra NAJMENEJ KAZDYCH 30 MINUT.
Namiesto GVTD by bolo treba zacat plnit najprv predvolebne sluby a co najskor zaviest zo Zilin.Lehoty, Vrania atd. 30-minutovy interval.
Áno, lenže v zastávkovom vyjadrení sa bavíme len o jedinej jednej zastávke (Kvačalova, DPMŽ). Keby sme im veľmi veľmi chceli pomôcť, bral by som ešte L1 ako špičkovú posilu voči L6. Ale niekdajšia celodenná prevádzka L1, nieto ešte víkendová, sa mi vôbec nevidí rozumná. Pri návštevách DPMŽ som ju síce vítal, ale nemohol som nevidieť, že som sa na úseku Hálkova - Kvačalova na nej prevážal sám.
Re #12439 PeterC: Ja si preto pred odoslaním dlhého príspevku vždy stlačím pre istotu Ctrl+A a Ctr+C
Pre Webmastra: Keď príspevok píšem dlhší čas, napr. musím jeho písanie na nejaký čas prerušiť, tak po zadaní "Pridať príspevok" odo mňa aplikácia pýta znova sa prihlásiť (to by nevadilo), ale namiesto diakritiky dosadí do napísaného príspevku "peruánske ksichty" (viď môj príspevok, na ktorý si týmto odpovedám). A to už trochu vadí. Nedalo by sa s tým niečo robiť? Vďaka.
Vidíš, tak sme sa predsa zhodli. Tiež budem rád, keï opatrenia navrhnuté v GVTD budú aj reálne podložené. Ja sa im, nech budú akéko¾vek, bez problémov prispôsobím (buï budem cestovať MHD, alebo nie). Môj príspevok bol len vyjadrením môjho názoru, v tomto prípade súhlasného, na návrh niekoho iného, ktorý som si preèítal v príspevku TUXa. Tentoraz to nebol môj návrh.
A ku L27, máš pravdu, že je to krátka vzdialenosť, na ktorú si DPMŽ možno môže dovoliť aj voziť vzduch. Viem si však predstaviť ten kúsok prejdený aj možno efektívnejšie, a to, keby sa L27 otáèala na novom cintoríne. Tam takmer nie je možné bez auta alebo zdravých nôh sa dostať (mimo prvých novembrových dní, kedy bývajú zaradené posilové spoje). Toto už asi je návrh, aj keï uznávam, že nepodložený, pretože poèty som neskúmal.
Zmeny sa budú vykonávať len na TB linkách alebo dojde k úpravám aj na nejakých autobusových linkách? Ak L6 bude predĺžená až na Vlčince, potom bude obnovená aj L8 na obsluhu NC Dubeň?
Ak na Vlčince bude premávať L4, L14, L6, L5 a L1, mám pocit, že bude sídlisko Vlčince počtom liniek až predimenzované - linkovosť bude neprehľadná tak ako aj interval jednotlivých liniek.... Predpokladám, že L13 zanikne....
Možno by bolo vhodné zo strany DPMŽ po zakúpení ďalších nízkopodlažných vozov pouvažovať nad linkou zloženou čiste z nízkopodlažných vozov.... tak, ako to je v iných mestách, alebo aspoň vyznačiť na výveskách CP, že spoj vykonáva NP vozidlo....
rešpektujem tvoj názor, ale pokiaľ sa navrhujú nejaké opatrenia, chcem aby boli aj reálne podložené. L1 podľa mňa nemá opodstatnenie, pri súčasných výkonoch potrebujeme zmeniť iné veci, nie zavádzať linku, ktorá bude voziť vzduch.
Čo sa týka L27, je iné, pokiaľ je to veľmi krátka vzdialenosť a keď je to celá linka...
Nie je mojou úlohou zisťovať, pre koľkých ľudí to bude. Vyjadril som svoj názor, čo je, predpokladám, aj účelom tohto fóra. Na zisťovanie počtu cestujúcich sú iní ľudia, predpokladám, že odborníci, ktorých si na to aj ja platím vo svojich daniach a v cestovnom, a to nie malou sumou. Prečo by som ich mal ja suplovať? Predpokladám, že GVTD bude podložená nie mojimi laickými názormi, ale práve ich odbornými argumentmi, ktoré samozrejme budem rešpektovať.
A čo sa týka vozenia vzduchu, prevez sa niekedy L27 z Kvačalovej na Pod Hradiskom a opačne. Na to je dostatok peňazí?
Tak a je to uz tu . Uz sa tesim na nove cestovne poriadky, hlavne na tie vikendove. Teraz jazdia linky 4/14 do centra pocas vikendu z Vlciniec 4 krat za hodinu, v pravidelnom intervale na vsetky zastavky v centre. Pred dvoma mesiacmi to bolo 6 krat za hodinu. Teraz myslim, ze ten cestovny poriadok bude vyzerat nasledovne: 1 krat za hodinu pojde L4, jedenkrat za hodinu L1, jedenkrat za hodinu L5 a jedenkrat za hodinu L6 , alebo raz za hodinu pojdu L4, 1, 5, 5 pokial 6tka nebude zachadzat az na Vlcince, alebo nebude pravidenly interval a niektore hodiny pojdu linky 1,5,6 castejsie a inokedy vobec.
Moznym prinosom vsak moze byt prepojenie Vlciniec so Solinkami, resp Hlinami troma roznymi smermi , cize cez Velky diel (L4/14), cez Centrum (L4/14) a takisto cez Sturovo namestie (L5). Vlcince maju teda priame spojenie so Zavodim (L1), ale co Solinky? poznam vela ludi, ktori by uvitali taktiez linku zo Soliniek a Hlin do Zavodia, alebo aj z Vlciniec na Velku okruznu pri gymnaziu, a samozrejme nejaku linku, ktora by jazdila z Vlciniec na Kysucku ul., najlepsie aspon po Budatin, alebo Povazsky Chlmec.
Mozno pri zmene linkovania trolejbusov, bude treba upravit aj autobusy.
Ale v kazdom pripade kazda zmena linkovania a zmena cestovnych poriadkov vobec sposobi mensi chaos, a spociatku ubytok cestujucich, ktori si budu musiet zvykat. Casom sa to vsak ustali, a potom sa uvidi, ci nove linkove vedenie bude lepsie ako stare. T.j, ci bude viac tych cestujucich, co ziskaju lepsie spojenia ako tych, co im zmena skor poskodi.
Myslím si, že L1 aj L6 majú zmysel, hlavne ak sa z časového hľadiska vhodne prestriedajú. Ono, ten dnešný interval L6 (2 x za hodinu v špičke cez pracovný deň) tiež nie je nejaká výhra, ale L6 je pre Hájik potrebná. A L1 by umožnila cestovať MHD tým skupinám, o ktorých som písal v predošlom príspevku. Totiž, na najbližšiu zastávku L6 - Závodskú to majú ďaleko (asi 10-12 minút peši). Ak ku tomu pripočítame dobu cestovania a čakania na zastávke, tak to sa im oplatí radšej ísť autom. Skrátka, v L1 vidím dosť veľký prínos, a ak sa rozumne zladí s L6, tak súbeh síce na časti trate bude, ale nebude zbytočný. To je môj názor.
ja zatiaľ počujem iba o pridávaní, ale to sa nedá, neverím, že Harman len tak z ničoho nič zvýši dotácie (najmä ak Gubala začal vo veľkom "šetriť", a to aj na miestach, kde to nie je bohvie čo), a keď sa pozriem, čo dorobil Gubala s tou nedeľou, tak sa na GVTD zrovna dvakrát neteším... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.