Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #12369:
Vyjadrenie riaditela DSZO:

"Rád bych dále zmírnil reakci na zařazení našich "vyřazených " vozidel do provozu v Žilině.Vždyť i my provozujeme dnes již dvě "opotřebená " vozidla z Prešova (třetí je již vyřazeno) a jedno z Hradce Králové."
Reply on: Jozef #12336:
A ty sa nerozplac od prudkeho ponizenia. Jednak takisto sa dobrovolne "ponizil" uz davno pred vami Zlin, a jednak, na to, aby sa Zilina dostala na uroven napriklad Tallinnu, jej chyba tak este dvadsat rokov vyvoja, takze neurazaj Pobaltie, wole.
Reply on: URBINO #12346:
Trafena hus zagagala. Blbej Slovaku mi nikto za 9 rokov v Prahe nepovedal, zato tebe by som to za tuto vetu povedal aj ja.

Ako ti tu uz bolo naznacene, presne ta ista DSZO, ktora podla teba vyhadzuje nepouzitelny srot na Slovensko, nakupila pred par rokmi tri vyradene, 15 rokov jazdene trolejbusy 15 Tr od DP Presov. Sami si ich za lacno zrekonstruovali a mali za maly peniaz vela muziky.

Ostatni: Co je zle na tom, ked si DPMZ kupi ojazdeny voz, ktory sa uz nevyraba, na nahradne diely? A co je zle na tom, ked si DPMZ kupi ojazdeny voz za ucelom jeho modernizacie a zaradenia do prevadzky? DSZO robi to iste.

Ked vam nakup ojetych 15 Tr tak vadi a zaroven vam chybaju klbove vozidla (pricom na nove - 25 Tr, Solarisy atd. - jednoducho nemate prachy, priznajte si to) - nech sa paci, pockajte si rok, v lete 2008 uz by mala existovat trolejbusova verzia Sor 18 BN.
Reply on: Jozef #12335:
Ďakujem veľmi pekne za info! Veľmi ste mi pomohli aj zo SIMKOSLAVOM.
GO planovane na tento rok
205, 227 a 228
no vazeni a je to tu.. prve vyzadzovanie
ako prve pojdu vozy 212, 221 a 225
Reply on: skarpo #12362:
Máš síce úplnú pravdu s politikou Vrakosy ale musím Ťa upozorniť, že zatiaľ veľa Solarisov Vytrollino 18 s dvoma motormi nejazdí, myslím, že jediné dvojmotoráky boli 4 ks do švajčiarskeho La Chaux de (le) Fonds (Fonts?)
Reply on: skarpo #12361:
NIKDY a NIKDE nezhorel plynový autobus zn. Solaris pre závadu na plynovom pohone. Zhoreli dva v Košiciach pre závadu na štartéri (renomovanej značky Bosch), jeden v Ostrave pre upchatie výfuku snehom a jedne v BA, kde ešte vxyšetrovanie neskončilo, ale pravdepodobne pre preliatie olejom.
Trolejbus zn. Soalris síce nikde nezhorel ale o to viac zhorelo trolejbusov zn. Škoda 15Tr, ktoré Juraj veselo nakupoval, takže si tak trocha dal gól do vlastnej brány ?
Reply on: kubik #12356:

Ešte v Ústí nad Labem premáva niekoľko kusov Š25Tr. Škoda+Irisbus používajú pri účasti v tendroch všeobecne známe vyhrážky typu "nevyhráme, tak vám prestaneme robiť servis autobusov Karosa, prestaneme vám dodávať náhradné diely atď.". Keďže drvivá väčšina autobusov DP v ČR a v SR sú Karosy (alias Irisbusy, Agory, Citybusy...), tak aj vyzerajú výsledky tendrov. U mňa jednoznačne boduje DP Olomouc. Vozový park autobusov obnovujú výhradne vozidlami Solaris, ich podiel sa blíži k 50% všetkých autobusov.
Ja rozhodne podporujem trolejbus Solaris Trolino 18 oproti konkurenčnému Š25Tr, keď pre nič iné tak kvôli 2 motorom.
Reply on: Juraj #12358:

Zhoreli autobusy s plynovým pohonom práve pre závadu na ňom. Uveď prosím kedy a kde zhorel trolejbus značky Solaris.
Reply on: kubik #12342:
342 v uliciach nestretneš, práve ona sa stane zdrojom ND. Škoda, zdala sa mi v lepšom stave ako 338. Mimochodom, začalo sa už s opravami B 932. Nové plechy a lak dostala #56.
Reply on: URBINO #12346:
Nič sa nepotvrdilo,lebo aj Zlín nakúpil vyradené 15 Tr z Prešova. ?
Reply on: kubik #12356:
- a obcas niektore zhori...
Reply on: Jozef #12336:

1) Aká je na tom hanba? Objektívna reportáž je hnba? Ja sa napríklad hanbím, že moje rodné mesto také nákupy nerobí.
2) Na to, aby sa dostalo na úroveň pobaltských republík, by ešte Slovensko muselo hóóóódne vyrásť. Netreba žiť v zajatí ideológie a predsudkov.
Reply on: Kvacalova23 #12347:
heh...naco 25 Tr...Solaris Trolino 18, ved v tych odpornych Citelisoch nie je jedine pohodlne sedadlo a po vozovke plandaju a podskakuju...bavil som sa s vodicmi 117 a 118 a moc sa im to nerata. Nebolo by od veci sa trosku preorientovat na nasu blizku Ostravu...ved dokonca Trolino je aj lacnejsie a je to uplna spica http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?cat=1054&image_id=13607

Z tych 25 Tr sa mi obracia zaludok, isiel som s tym parkrat v BA, je to slabe. Toto je pecka...a este k tomu jazdi hodne aj v zahranici(Rakusko-Linz, Salzburg, Svajciarsko-Zurich, Winterthur, Svedsko-Landskrona Citytrafikken, Francuzsko, Taliansko-ATAC Roma, Litva-Kaunas, Vilnius, Klaipeda, Lotyssko-Riga, Estonsko-Talinn, Madarsko-Budapest, CZ-Ostrava).

A porovnajme s 25 Tr- zahranicie (okrem CZ) - 0; u nas-BA,PO; CZ-Plzen, Brno, Zlin, C.Budejovice, M.Lazne, Teplice (heh,ale preco asi) 😃

...................ak som nieco zabudol, ospravedlnujem sa...................

Takze: Solaris Trolino ma -vacsiu kapacitu
-je vykonnejsi
-je lacnejsi
-je kvalitnejsi(tie plasty v 25 Tr-humus)
-je rozsirenejsi
-je modernejsi
-ma priestrannejsiu kabinu

Bol by som rad, kebyze sa zbavime Solarisofobie a reciach o unifikacii...ved ani v pripade Karosy B732 a Skody 14 Tr neslo o nejaku unifikaciu...a zvladlo sa... ?

heh, neberte to ako reklamu, nie som zastupitel Solarisu ani zamestnanec DPO...len hovorim svoje skusenosti a dojmy s tymito typmi vozidiel.
Reply on: Jozef #12343:
Jasnee, potom som sa aj ja neskor docital o tej Litve, tak som si to uvedomil:)
Reply on: Jozef #12349:
Musim povedat, ze klbove vozy treba je, ked uz jeden vypadne a jeden je dajme tomu na GO, tak jeden ma 202 a dalsi zasa solo...alebo autobusova tyzdnovka 16/4 tiez hovori za vse...
Reply on: Michal2 #12348:
Nemusí, môže sa vypracovať systém , ktorý zahrnie rovnako 15 Tr ako aj 14 Tr...a k tym zlinskym, musim povedat, ze su to urcite lepsie vozy ako dajme tomu 205, 227 a podobne stare vredy, ktore maju nehorazny zvuk...maju GO, ktora je, myslim si, ovela kvalitnejsia ako ten humus, co robi ROSERO, ved odtial sa zatial 90 % vozov vratilo horsie ako boli+lacne sedacky, zle nastaveny tachometer(210), absolutne zniceny diferak(230), nezanitovane kabiny,ale prilepene(!!!), neprisrobobovany kryt(232), ktory skakal v prvy den prevadzky 5 cm do vysky a podobne "drobne" zavady GO v Rosere,hruza...najnormalnejsie je spravena asi 203 v BBDS, vsetko pekne utiahnute, hoci nema protismykovu podlahu, co je skoda, ale ked uz, tak BBDS aspon GO vedela ako-tak urobit, ked uz nic...
Pre tých, čo v čase žilinskej povodne nemali to šťastie pohybovať sa po uliciach:

http://halbot.haluze.sk/?id=3420
http://halbot.haluze.sk/?id=3422
Reply on: tux #12350:
Hmm, dúfam že tam bude aj bývalá L.6 v pravidelnom intervale, ináč by ma DPMŽ veľmi sklamal. ?

Tak čo L.6 áno alebo nie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.