Reply on: Kvacalova23 #11612:
To si teda udrel na nepravu strunu! Samozrejme, ze ked ospik alebo hocikto iny donesie od primatora alebo z mestskeho zastupitelstva papier, ze ma v rukach odhlasovanych na rok 4 500 000 kilometrov, budem prvy, co zahodi do smetiaka NKTD a bude pomahat na akejkolvek dobrej inej variante!!!Automaticky z toho vyplyva, ze si stojim za NKTD ako kompromisnym riesenim pri 3 600 000 kilometroch a menej.
ospik
Ináč dal som si tú námahu, prepočítaval som trolejbusové km aj s 2kou, presne podľa simkostava, a keď pridám linku Hájik - Ce-Hájik ako posilovú, že neurobí 57 spojov ako dnešná 16ka, ale iba 28, a cez víkend by nepremávala, takisto cez víkend výrazne obmedziť 5ku, 7ku, 2ka by nejazdila, hovorím, že 7ka a 5ka by nejaké spoje cez víkend urobila a počet vzkm ročne mi vychádza aj s 2kou pod 1,85 mil vzkm.1 týždeň som počítal na sviatky, keď by sa jazdilo ako cez víkend. Ak busy majú najazdiť ako hovoríš 1,8 mil vzkm, tak ak najazdia o 50 000 vzkm menej , to by ich zabilo?! Čo sa stane ak A-busy najazdia ročne nie 1,8 mil vzkm, ale 1,75 vzkm+nejaké vzkm z linky 2ky, ktorú sme rátali k T-busom, je to 50 na 50. V zahraničí sú mestá kde troleje pokrývajú 80 % dopravy, no a v ZA keď budú 50% tak ešte nech uberajú, potom ideme krokom vzad od ekologickej a ekonomickej dopravy.