Reply on: Kvacalova23 #11612:
To si teda udrel na nepravu strunu! Samozrejme, ze ked ospik alebo hocikto iny donesie od primatora alebo z mestskeho zastupitelstva papier, ze ma v rukach odhlasovanych na rok 4 500 000 kilometrov, budem prvy, co zahodi do smetiaka NKTD a bude pomahat na akejkolvek dobrej inej variante!!!Automaticky z toho vyplyva, ze si stojim za NKTD ako kompromisnym riesenim pri 3 600 000 kilometroch a menej.
Juraj
Najprv som si povedal - no super, chlapi, 2,253 mil.km - toto sa este nikomu v Ziline nepodarilo, fakt ste tu na iMHD dobri....
Potom som si o par sekund s hrozou uvedomil, ze su to takmer take male rocne vykony, ake ma v meste Trencin. Tak to hadam nie, taku MHD tu hadam nechceme!
No a potom mi to doslo, kde je chyba. Simkoslav sice pise "Kratko o MHD Zilina", ale kilometre pocita nie na MHD Zilina, ale iba na jej trolejbusovu cast. A tam vsetkych, aj teba aj mna poplietol.
Takze teraz napisem aj ja "Kratko o MHD Zilina".
Sucasny rocny vykon MHD Zilina je cca 3 600 000 vzkm. /Preto som ti to dal ako zakladny ukazovatel pre vypocet. Viac ti nedovolia, mesto vymenilo vedenie DPMZ vraj o.i. preto, aby USETRILO !!!/
Z tych 3,6 mil. km je priblizne polovica /t.j. 1,8 mil./ autobusovych a polovica /tiez asi 1,8 mil.km/ trolejbusovych.
Tu ste sa dopocitali na 2,6 mil., co je sice pekne, ale su to len trolejbusy. Ked si k 2,6 mil.km Tb pripocitate 1,8 mil.km Ab = vyjde vam 4 400 000 a nie 3 600 000 !!!
Tak teda taky chytry, keby som mal k dispozicii 4,4 mil.km by bol kazdy, aj ja, to by nebolo vobec treba robit zmeny ako v januari pred rokom!
Dokonca keby si mal aj na autobusoch povolene urobit 2,6 mil.km, teda spolu za celu MHD 5,2 miliona - nebolo by treba robit skoro nic, lebo to uz je povodna AVTD !!!