teraz nieco k tym peknym peknym okruhlym linkam, co boli asi pred 100 , mozno viac prispevkami navrhnute..., ze aby na Hajik isla jedna linka , na Solinky dve, na Vlcince opet jedna, jedna na Kvacalovu, a pod. Bolo by to celkom pekne, a trosku i take vtipne riesenie...ze linky by sa tocili dookola ☺ , ale z mnohorocnych skusenosti viem, ze vozidla neodchadzaju z konecnych presne, a taktiez sa zdrzia na zastavkach , krizovatkach a pod. rozny cas, a preto viem, ze by taketo zavedenie kruhovych liniek (tym myslim linky tvaru pismena P) bolo problemom preto, lebo by cestujuci nikdy nevedel, ze ci uz dalsi t-bus odisiel, alebo este nie, a keby sa teda na seba cakali, tak meskanie jedneho spoja by zapricinilo meskanie celej mhd, a to este nevravim keby sa nejaky t- bus pokazil, alebo nieco podobne...tak kym by dal vediet ostatnym vodicom, ze nech ho necakaju , tak by opet ubehol dost velky cas a boli by problemy..... preto ked vidim, ze vodici nejazdia tak presne, ako by sa patrilo (niekedy chodia aj skor, co je este horsie) tak pochybujem, ci by to s tymi prestupmi dopadlo dobre... (minule ked som potreboval ist surne na autobusove nastupiste , lebo mi odtial odchadzal primestsky bus, tak ked som cakal na zastavke na trolejbus aby ma na to nastupiste odviezol, tak som uz vedel, ze tam ani nemusim ist, lebo trolejbus meskal najmenej 4 minuty.. a preto som sa otocil a isiel naspet domov..(keby maskal maximalne 4 min, tak este by som s vyplazenym jazykom dobehol na ten bus... ☺)) preto som dost skepticky k zavedeniu prestupnej tarify a zredukovaniu liniek a pod. Najskor by si to okrem ineho vyziadalo napriklad aj taketo investicie : kupit vodicom budiky, aby nezaspavali na konecnych, a ked si chcu trochu zdriemnut, tak si natiahnu budik, ktory ich potom zobudi a je to ?