Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #222:
Asi myslel v % podieli v rámci prevádzkovaných vozidiel (42%). Problémom však je, že systém vozidlá s neznámym rokom výroby neuvádza medzi prevádzkovanými.
Reply on: draxter #214:
prvou v ramci coho? v ramci trnavskeho kraja? MHD Prievidza ma 33% nizkopodlaznych vozidiel z celkoveho poctu, zatialco trnava len 26%.
@Daniel
dakujem..ale...dohnanyho? ako sa tam dostanem...? ked vystupim z busu..kade sa pobrat?
@all
prosim poradte ako sa dostanem z autobusky na polikliniku Družba. súrne

Ďakujem
Reply on: enumaelish #217:
Niekde som pocul ze sa ma robit pretrasovanie , ale SAD TT a mesto Trnava to ma viacmenej na haku celu dopravu.Tak asi nie.
Neplánuje sa v Trnavskej MHD dačo spraviť s tými chaotickými linkami? Teda aspoň mne sa také zdajú byť tie dvojaké a trojaké trasy.
Reply on: zakaznik #215:
SAD Trnava už raz testoval biely SOR C12 , cca pred pol rokom ho mala Senicka prevádzka
Ten poľský sor bol včera asi už na nejakej prímestskej. Lebo na TESCO bola Karosa, ale bratislavčania ho údajne videli z vlaku na AS pri ceste do Trenčína. 😃
Vzhľadom k počtu vozidiel MHD sa Trnava stala prvou v rebríčku % nízkopodlažnosti. Keby to aspoň spolovice platilo aj v iných kritériách /CP, intervaly, označníky/... ?
Reply on: zakaznik #212:
nevidim v tom zmysel v tom poliakovi, co tu hlada v Trnave.
Dnes som tam videl jazdiť namiesto toho Poliaka Teskočrep classic.
Reply on: N/A #210:
Ved maju si myslim este aj lepsie busy SOR na primesto ako pozicali , a z polska este aj... ?
Čo sa týka označníkov, tak toto je typický predstaviteľ:
http://img293.imageshack.us/my.php?image=1007500dr3.jpg

V časoch najväčšej slávy tam bola veľká vitrínka s plexisklom, potom sa nám odtiaľ vydrbala tá spodná lišta, ako je na spodu podľa tých dvoch dier vidno. Tak sme tam dali menší rámček, to bolo ešte v časoch, keď sa nám aspoň niečo chcelo. Potom sme spravili ešte jednu linku. Ale keďže teraz už na to kašleme, tak tú len zalepíme vedľa. A v sklenených prístreškoch, kde sme mali kedysi rámiky na CP, teraz už substrátu musí stačiťy, keď im to nalepíme na sklo tým sajrajtom.

A tak je to už teraz zo všetkým. Ani označenie autobusov už nemôže byť podľa zákona, lebo veď keď sa busy premaľovávali, tak sa držiaky zrušili, a vôbec by to bolo bárs zložité. Po sťažnostiach nejakých oných na MsÚ ešte zväčša dáme číaslo aj dozadu, keď sa nám chce, aby sa nepovedalo. Ale na boku netreba, veď je to len informatívne.
Reply on: Papyr #207:
Dano to zrejme myslel v spojitosti s príspevkom #185 ("Snažila som sa aj dovolať na kompetentného pracovníka ale ten mi s úsmevom oznámil, že cestovné poriadky sú len informatívne a teda nezáväzné...").

Na spomínanej Špačinskej, kde bol zlikvidovaný označník, je nalepený CP na skle v prístešku nejakým sajrajtovým lepidlom. Ale ohnutý zvyšók označníka tam už bude asi navždy. Takže v tomto medializovanom prípade je to obnovené, ale inak bieda.

Kedysi boli CP pekne za plexislklom, ale teraz na to už dosť...
Reply on: N/A #202:
Nuz napriklad preto, ze zalaminovany papier vydrzi dlhsie a netreba ho potom tak casto nahradzat novym. Ale to som asi tiez naivny, co? Novym sa nahradza zrejme len pri zmene CP 🙂
Reply on: zakaznik #203:
Aha, teda to je tento typ MHD 😃 Priznam sa, ze ja mestsku dopravu v mestach bez elektrickej trakcie nesledujem, takze som vobec nemal potuchy, ako to chodi napriklad v takej Trnave. Ale jak vas tu tak citam, tak to vyzera tak, ze Trnava ma zo vsetkych krajskych miest najhorsiu MHD.
Reply on: zakaznik #203:
SAD TT ma zákazníka v paži ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.