Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #201:
Jaj... SAD TT nepozná laminovanie, SAD TT nevie, čo spraviť z hrdzavým plechom, SAD TT nemá kľúče od vitríny na zastávke Kollárova, preto vo vitríne sú staré a na jej skle z vonka sú nalepené nové cestovné poriadky, SAD TT nemá žiadny autobus označený tabuľou zboku, SAD TT nevie robiť dopravu... SAD TT iba zneužíva to, že mesto sa o MHD nezaujíma a preto ju zatiaľ nikto neposlal odtiaľto do pr****...
Reply on: zakaznik #181:
SAD TT nepozna taky pojem ako laminovanie papiera do umelej hmoty, vsak?
Reply on: ester #193:
Tieto stránky nezriadil dopravca, čo ti MUSELO byť jasné v procese registrácie na tieto stránky!
Reply on: zakaznik #191:
Trocha inak. Takto odpovedal pracovník ministerstva dopravy. Ministerstvo sa potom vyhováralo, že to bol jeho súkromný názor 😛.
Reply on: zakaznik #182:
Ja mám pocit, že toho dopravcu sa nedá nebojkotovať - však s tým sa nedá jazdiť 🙂.
Reply on: ester #193:
Dopravca tieto stránky nezriadil! Toto sú nezávislé stránky.
Reply on: N/A #195:
V Hlohovci natreli po x rokoch ozacovniky a nalepili CP a nalepky "zastavka/logo sadtt" cize uz to neni take hroza ako v TT, este ten autobus a vymetenie kutov uz nevymetat a je to.
#193 ester: "ten náš dopravca, ktorý zriadil tieto stránky"
- "Stránky imhd.sk vznikli v roku 2000 ako nekomerčný projekt zameraný na podporu mestskej hromadnej dopravy v Bratislave. Postupom času sa rozšírili aj o ďalšie slovenské mestá (...) prevádzkovaný neziskovou organizáciou mhd.sk, občianske združenie. Nezávislosť od iných inštitúcií je samozrejmosťou (...)" Náš dopravca si zriadil www.sadtrnava.sk , ale tam na fóre tiež z Trnavy neodpovedá nikto.
Je škoda, že si to ten náš dopravca, ktorý zriadil tieto stránky neprečíta a nezareaguje. Patrilo by sa. Slušnosť je jedným z predpokladov úspešného podnikania. Prejaviť úctu a ochotu svojim klientom by mala byť súčasť pracovného postupu. Tieto veci sa mi stali a nie sú to žiadne rozprávky. Strčiť hlavu do piesku je tým najjednoduchším riešením.
Čo sa týka MHD v Trnave, je to podobné, ako v Piešťanoch. Rovnaký dopravca - rovnaké chyby. Mám niekedy pocit, že dopravca netuší, aký je zmysel MHD a nie to ešte, aby vyšiel ústrety zákazníkovi - cestujúcim.
Reply on: ester #189:
Podobne odpovedala jedna pracovníčka Českých Drah a bol z toho škandál riešený až na ministerstve dopravy.
Kompetentný pracovník, na ktorého je číslo uvedené na každej zastávke autobusov mi okrem iného povedal, že je na mne, akú formu prepravy si v meste Trnava zvolím, vraj si môžem kúpiť vlastné auto a potom nebudem mať takéto problémy. Bol veľmi "ústretový". Samú by ma to nikdy nenapadlo!
Reply on: ester #185:
Cestovný poriadok samozrejme záväzný je. Veď aj prepravný poriadok SAD TT v článku 1 uvádza: "Tento prepravný poriadok, cestovný poriadok dopravcu a cenový výmer Trnavského samosprávneho kraja sú obsahom návrhu na zmluvy o preprave osôb. "
Rovnako článok 3 bod 2 písmeno b) "Dopravca je okrem všeobecných povinností dopravcu povinný prepravovať cestujúcich podľa cestovného poriadku a vydať cestujúcemu, ktorý zaplatil cestovné, cestovný lístok,"
Prípadne sa skús obrátiť na mesto, keďže predpokladám, že to si dopravu objednáva u SAD TT a teda to možno budú mať sanhu riešiť.
Reply on: ester #185:
Nebodaj sa Vám podarilo dovolať na dispečing MHD TT? Tak to gratulujem... Mesto a "dopravca" sa postupne chystá zalepiť ľuďom oči novými autobusmi, ale schopnosť elementárnej úcty k zákazníkovi si za peniaze nekúpia.

Re #186 Spravodaj_TT: Len aby v rámci "modernizácie" nebola kĺbová SOUE Vrakosa nahradená krátkym Quassimodo SORom. Na oficiálnom fóre spoločnosti sa už ktosi šíril poplašnú správu, že kĺbové pôjdu na jar preč. ?
Dobry den,
kazde rano chodim autobusom do skoly a chcela by som sa spytat na par veci, ktore mi nejdu do hlavy.
Nastupujem na Studentskej ulici na autobus cislo 6. Zima je to najhorsie obdobie, rpetoze nie vzdy sa mi podari do tohto autobusu nastupit, ani nehovoriac o vcasnom prichode do skoly. V case medzi siedmou a osmou hodinou by mali chodit dva autobusy: jeden klasicky c.6 a jeden SOUE. Ten klasicky je den co den preplneny, ludia nemaju kde stat. Autobus SOUE tiez uz zacina byt preplneny, a to ten je predlzeny!!!
Dalej cez nasu zastavku okolo pol osmej chodia tri autobusy cislo 5. Dva idu tesne za sebou prichadzajuc z Botanickej ulice, pricom ludia nastupuju len do toho prveho, ved preco by aj mali nastupovat do druheho a treti uz chodi uplne prazdny...Po nahliadnuti do cestovneho poriadku som sice zistila, ze trasa kazdeho z tychto troch autobusov sa v jednej zastavke lisi, no aj tak si myslim, ze by bolo omnoho poholnejsie a efektivnejsie a menej stresove pre vodicov, keby sa linka c.6 posilnila o jeden autobus, aby mohli kazde rano vsetci ludia prist od prace, ci do skoly na cas.
Dakujem za porozumenie, Vasa verna zakaznicka.
Pri pomyslení na cestovanie MHD v Trnave sa mi zdvíha žalúdok. Všetky autobusy staré, teraz v zime nevykúrené a navyše pravidelne meškajú a vynechávajú spoje. Naposledy sa mi tak stalo na Štedrý večer, keď z Prednádražia mala ísť v čase 11.20 linka 7, alebo 11, /už si to nepamätám ktorá to bola/ na ňu mi naväzovala z Hospodárskej linka č. 3, ktorá odchádzala 11.28. Samozrejme spoj z Prednádražia vôbec nešiel a tak som musela ísť na cintorín pešo. Nie som už najmladšia a tu na Prednádraží spoje veľmi často vynechávajú. Snažila som sa aj dovolať na kompetentného pracovníka ale ten mi s úsmevom oznámil, že cestovné poriadky sú len informatívne a teda nezáväzné, čo mi pripadalo ako zlý žart od pracovníkov MHD. Aspoň trošku úcty by mohli mať k nám, veď cestovné nie je nízke a riadne si zaň platíme. Neviem, ale keď MHD v Trnave nemá záujem poskytovať dobré služby, mala by z Trnavy odísť a mala by túto spoločnosť nahradiť taká, ktorá si bude svojich klientov vážiť primerane ich plateniu, resp. bude udržiavať spoje, ich odchody a príchody, autobusové zastávky a označenie cestovných poriadkov tak, ako sa to na slušnú spoločnosť patrí. Toto sú moje skúsenosti s MHD Trnava. Nič dobré. Ester
Pri blivancovaní uplynulého roka môžem povedať, že verejná doprava v našom regióne utrpela opäť tvrdé rany. S vidinou lepších zajtrajškov želám do roku 2008 všetko dobré. 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.