Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
#193 ester: "ten náš dopravca, ktorý zriadil tieto stránky"
- "Stránky imhd.sk vznikli v roku 2000 ako nekomerčný projekt zameraný na podporu mestskej hromadnej dopravy v Bratislave. Postupom času sa rozšírili aj o ďalšie slovenské mestá (...) prevádzkovaný neziskovou organizáciou mhd.sk, občianske združenie. Nezávislosť od iných inštitúcií je samozrejmosťou (...)" Náš dopravca si zriadil www.sadtrnava.sk , ale tam na fóre tiež z Trnavy neodpovedá nikto.
Je škoda, že si to ten náš dopravca, ktorý zriadil tieto stránky neprečíta a nezareaguje. Patrilo by sa. Slušnosť je jedným z predpokladov úspešného podnikania. Prejaviť úctu a ochotu svojim klientom by mala byť súčasť pracovného postupu. Tieto veci sa mi stali a nie sú to žiadne rozprávky. Strčiť hlavu do piesku je tým najjednoduchším riešením.
Čo sa týka MHD v Trnave, je to podobné, ako v Piešťanoch. Rovnaký dopravca - rovnaké chyby. Mám niekedy pocit, že dopravca netuší, aký je zmysel MHD a nie to ešte, aby vyšiel ústrety zákazníkovi - cestujúcim.
Reakcia na: ester #189:
Podobne odpovedala jedna pracovníčka Českých Drah a bol z toho škandál riešený až na ministerstve dopravy.
Kompetentný pracovník, na ktorého je číslo uvedené na každej zastávke autobusov mi okrem iného povedal, že je na mne, akú formu prepravy si v meste Trnava zvolím, vraj si môžem kúpiť vlastné auto a potom nebudem mať takéto problémy. Bol veľmi "ústretový". Samú by ma to nikdy nenapadlo!
Reakcia na: ester #185:
Cestovný poriadok samozrejme záväzný je. Veď aj prepravný poriadok SAD TT v článku 1 uvádza: "Tento prepravný poriadok, cestovný poriadok dopravcu a cenový výmer Trnavského samosprávneho kraja sú obsahom návrhu na zmluvy o preprave osôb. "
Rovnako článok 3 bod 2 písmeno b) "Dopravca je okrem všeobecných povinností dopravcu povinný prepravovať cestujúcich podľa cestovného poriadku a vydať cestujúcemu, ktorý zaplatil cestovné, cestovný lístok,"
Prípadne sa skús obrátiť na mesto, keďže predpokladám, že to si dopravu objednáva u SAD TT a teda to možno budú mať sanhu riešiť.
Reakcia na: ester #185:
Nebodaj sa Vám podarilo dovolať na dispečing MHD TT? Tak to gratulujem... Mesto a "dopravca" sa postupne chystá zalepiť ľuďom oči novými autobusmi, ale schopnosť elementárnej úcty k zákazníkovi si za peniaze nekúpia.

Re #186 Spravodaj_TT: Len aby v rámci "modernizácie" nebola kĺbová SOUE Vrakosa nahradená krátkym Quassimodo SORom. Na oficiálnom fóre spoločnosti sa už ktosi šíril poplašnú správu, že kĺbové pôjdu na jar preč. ?
Dobry den,
kazde rano chodim autobusom do skoly a chcela by som sa spytat na par veci, ktore mi nejdu do hlavy.
Nastupujem na Studentskej ulici na autobus cislo 6. Zima je to najhorsie obdobie, rpetoze nie vzdy sa mi podari do tohto autobusu nastupit, ani nehovoriac o vcasnom prichode do skoly. V case medzi siedmou a osmou hodinou by mali chodit dva autobusy: jeden klasicky c.6 a jeden SOUE. Ten klasicky je den co den preplneny, ludia nemaju kde stat. Autobus SOUE tiez uz zacina byt preplneny, a to ten je predlzeny!!!
Dalej cez nasu zastavku okolo pol osmej chodia tri autobusy cislo 5. Dva idu tesne za sebou prichadzajuc z Botanickej ulice, pricom ludia nastupuju len do toho prveho, ved preco by aj mali nastupovat do druheho a treti uz chodi uplne prazdny...Po nahliadnuti do cestovneho poriadku som sice zistila, ze trasa kazdeho z tychto troch autobusov sa v jednej zastavke lisi, no aj tak si myslim, ze by bolo omnoho poholnejsie a efektivnejsie a menej stresove pre vodicov, keby sa linka c.6 posilnila o jeden autobus, aby mohli kazde rano vsetci ludia prist od prace, ci do skoly na cas.
Dakujem za porozumenie, Vasa verna zakaznicka.
Pri pomyslení na cestovanie MHD v Trnave sa mi zdvíha žalúdok. Všetky autobusy staré, teraz v zime nevykúrené a navyše pravidelne meškajú a vynechávajú spoje. Naposledy sa mi tak stalo na Štedrý večer, keď z Prednádražia mala ísť v čase 11.20 linka 7, alebo 11, /už si to nepamätám ktorá to bola/ na ňu mi naväzovala z Hospodárskej linka č. 3, ktorá odchádzala 11.28. Samozrejme spoj z Prednádražia vôbec nešiel a tak som musela ísť na cintorín pešo. Nie som už najmladšia a tu na Prednádraží spoje veľmi často vynechávajú. Snažila som sa aj dovolať na kompetentného pracovníka ale ten mi s úsmevom oznámil, že cestovné poriadky sú len informatívne a teda nezáväzné, čo mi pripadalo ako zlý žart od pracovníkov MHD. Aspoň trošku úcty by mohli mať k nám, veď cestovné nie je nízke a riadne si zaň platíme. Neviem, ale keď MHD v Trnave nemá záujem poskytovať dobré služby, mala by z Trnavy odísť a mala by túto spoločnosť nahradiť taká, ktorá si bude svojich klientov vážiť primerane ich plateniu, resp. bude udržiavať spoje, ich odchody a príchody, autobusové zastávky a označenie cestovných poriadkov tak, ako sa to na slušnú spoločnosť patrí. Toto sú moje skúsenosti s MHD Trnava. Nič dobré. Ester
Pri blivancovaní uplynulého roka môžem povedať, že verejná doprava v našom regióne utrpela opäť tvrdé rany. S vidinou lepších zajtrajškov želám do roku 2008 všetko dobré. 😉
Reakcia na: zakaznik #181:
Hm, ked si porovnám Trnavu z Nitrou, tak v Nitre je väčšia úroveň a kultúra cestovania ako v Trnave ? .
už len v označovníkov liniek MHD je to rozdiel.
Trošku starší príklad z archívu, pár mesiacov dozadu. Biely Kostol, MŠ:
http://img242.imageshack.us/my.php?image=dsc00034nr5.jpg
http://img242.imageshack.us/my.php?image=dsc00033cf7.jpg
Je evidentné, že ten plech bol zhrdzavený už predtým, něz naň bol nalepený cestovný poriadok. Čoraz častejšie zvažujem vyhlásenie totálneho bojkotu nášho "dopravcu". ?

Želám všetkým veľa úspechov v Novom roku.
Pred časom zrejme niekto s autobusom vpálil do označníka na zastávke Špačinská:
http://img299.imageshack.us/my.php?image=dsc00052gd3.jpg
Namiesto toho, aby bol označník vymenený, pri zmene cestovných poriadkov dali iba nové plexisklo. Keďže je však tabuľka skrivená nedali tam už lištu držiacu plexisklo. Výsledok? Po pár dňoch plexisklo nikde, cestovné poriadky poodtŕhané.
Kvalita ISO 9001:2000 v podaní SAD Trnava.
Želám šťastné a veselé Vianoce. 🙂
AKUTNÍ. KDO CHCE SE MNOU JET DO PLZNĚ NA MHD AŤ SE OZVE +420724952157. MÁM CELODENNÍ LÍSTKY MUSÍ SE PROJET.DO KONCE ROKU 2007.
Reakcia na: zakaznik #176:
Ja som ho videl len na autosalone, no uz aj NB 12 je fuc , dnes uz chodila stara Tescova vrakosa.
Reakcia na: Tootti #175:
Neviem. Videl som ho iba raz... 😞

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.