Reakcia na: Kami #3825:
On ten pán už niekoľko rokov je prekážka reštrukturalizácie ZSSK.Peniaze na nové súpravy z eurofondov EU podmienila známou 10 - ročnou zmluvou, ale ako je už vidieť v oblasti Žiliny, MD v spolupráci so ZSSK dokázali z toho vytvoriť zase akurát nepoužiteľný grafikon. Okolo 6 hodiny prichádzajú vlaky do ZA každú polhodinu a po 8. hodine nič - trojhodinová diera...
Porovnávať sa dá hlavne rovnaká služba - napr. kto by za koľko odvozil celodenný hodinový takt. A neporovnávať cenu vlkm, keď ide ráno 8 vlakov do BA a poobede 8 vlakov z BA - a cenu vlkm pri hodinovom a v špičke polhodinovom takte...
jt
Myslím si len ja, že opäť sa zabudne na tie dôležité časti takzvanej liberalizácie trhu? Je pekné, že sa zvýši konkurencia, no súkromný dopravca nijak neinvestoval do výstavby tratí a taktiež je tu potreba obsluhovať aj výrazne stratové trate. To ostane na štát?
Nehovoriac o rozdieloch a spôsobe využívania platby za využívanie dopravnej cesty v automobilovej a železničnej doprave... Ani nová vláda to nedá do poriadku.