***K fotografiám na bratislavskej stránke***
Tie snímky z Ľubochnianskej dráhy sú velmi vzácne a zaujímavé. Vela obrázkov z tej drážky sa nezachovalo. Mimochodom, tá električka EXISTUJE DODNES !!! v celkom slušnom aj ked nepojazdnom stave, je v Líšni. Povodne pochádza z Trenčianskoteplickej dráhy. V T.T. boli tri. Jedna zničená za vojny, druhá v povodnom stave do Ľubochne, tretia zostala jako pracovný voz nejaký čas v T.T.. Bola čiastočne prestavaná, čelo s dvomi reflektormi. Pozdejšie zrušená.
V Ľubochni boli povodne dve(?) malé elektrické lokomotivy, os. doprava tam predtým nebola.
História Ľubochnianskej drážky je dosť málo prebádaná, uvítam upresnenia prípadne diskusiu.
Most: Unikátne zábery posledných dní starého Mostu. Tie električky boli dovezené z Prahy už jako zrušené, včetne niekolkých vlečňákov, za účelom filmovania (nikdy tam nejazdili) tie som videl pred starým nádražím ešte začiatkom 80-tych rokov.
Tie snímky z Ľubochnianskej dráhy sú velmi vzácne a zaujímavé. Vela obrázkov z tej drážky sa nezachovalo. Mimochodom, tá električka EXISTUJE DODNES !!! v celkom slušnom aj ked nepojazdnom stave, je v Líšni. Povodne pochádza z Trenčianskoteplickej dráhy. V T.T. boli tri. Jedna zničená za vojny, druhá v povodnom stave do Ľubochne, tretia zostala jako pracovný voz nejaký čas v T.T.. Bola čiastočne prestavaná, čelo s dvomi reflektormi. Pozdejšie zrušená.
V Ľubochni boli povodne dve(?) malé elektrické lokomotivy, os. doprava tam predtým nebola.
História Ľubochnianskej drážky je dosť málo prebádaná, uvítam upresnenia prípadne diskusiu.
Most: Unikátne zábery posledných dní starého Mostu. Tie električky boli dovezené z Prahy už jako zrušené, včetne niekolkých vlečňákov, za účelom filmovania (nikdy tam nejazdili) tie som videl pred starým nádražím ešte začiatkom 80-tych rokov.
Sommelier
Akurát som hovoril s GM Transrapidu. www.transrapid.de
Rozprávali sme sa o tejto štúdii
http://www.transrapid.de/cgi-tdb/en/basics.prg?session=53472a42470c9371&a_no=153
Bol trochu nervózny, hovoril, že v čase jej tvorenia nebol najmä zo strany Viedne záujem o akúkoľvek diskusiu (sprosté správanie Viedne je nám všeobecne známe, Bratislava má najmä tú smolu, že má tak debilného suseda, ale urážky bokom, nič nevyriešia). O zvyšku rozhovoru sa môžme pobaviť neskôr, nič konkrétne z neho však nevyplynulo.
Bez ohľadu na to, ak sa zhodneme, že levitácia tu raz bude (nehovorím, že sa musí jednať o Transrapid) a čím skôr tým lepšie, snažím sa momentálne o otvorenie širšej diskusie - s dovolením na tomto fóre.
Jedná sa o prepojenie Viedne a Bratislavy.
Stanice
Bratislava Letisko (BTS) (?)
- či vôbec
- či nie v jeho odľahlejšej časti (plán - nový terminál spolu s novou VPD ?)
- predĺženie Budapešť
Bratislava - stanica na ľavom brehu - ak vôbec - kde (?)
Premostenie vs. tunel
Bratislava - Petržalka ?
Viedeň Letisko (VIE)
Viedeň Centrum
Tu by som poprosil - najmä tých, ktorí sú znalí Viedne - zamyslite sa nad možnými lokáciami stanice (staníc). Počítajte s predĺžením na Brno - prípadne niekam inam.
Nechcem tu čítať odpovede typu ňesu na to keše a podobné momotiny. Kto sa chystá čoskoro do hrobu, nech sa ani nezapája, osobne sa levitáciou chcem ešte navoziť tisícky kilometrov.
Keby niekto ešte nevidel - nejaké llinks
http://dsc.discovery.com/convergence/engineering/transatlantictunnel/interactive/interactive.html
http://www.youtube.com/watch?v=CYtSq8pQIeo
http://www.youtube.com/watch?v=TeS_U9qFg7Y
http://www.transrapid.de/real/mpeg/ShAirportLine_EN.mpg
Ďakujem