***K fotografiám na bratislavskej stránke***
Tie snímky z Ľubochnianskej dráhy sú velmi vzácne a zaujímavé. Vela obrázkov z tej drážky sa nezachovalo. Mimochodom, tá električka EXISTUJE DODNES !!! v celkom slušnom aj ked nepojazdnom stave, je v Líšni. Povodne pochádza z Trenčianskoteplickej dráhy. V T.T. boli tri. Jedna zničená za vojny, druhá v povodnom stave do Ľubochne, tretia zostala jako pracovný voz nejaký čas v T.T.. Bola čiastočne prestavaná, čelo s dvomi reflektormi. Pozdejšie zrušená.
V Ľubochni boli povodne dve(?) malé elektrické lokomotivy, os. doprava tam predtým nebola.
História Ľubochnianskej drážky je dosť málo prebádaná, uvítam upresnenia prípadne diskusiu.
Most: Unikátne zábery posledných dní starého Mostu. Tie električky boli dovezené z Prahy už jako zrušené, včetne niekolkých vlečňákov, za účelom filmovania (nikdy tam nejazdili) tie som videl pred starým nádražím ešte začiatkom 80-tych rokov.
Tie snímky z Ľubochnianskej dráhy sú velmi vzácne a zaujímavé. Vela obrázkov z tej drážky sa nezachovalo. Mimochodom, tá električka EXISTUJE DODNES !!! v celkom slušnom aj ked nepojazdnom stave, je v Líšni. Povodne pochádza z Trenčianskoteplickej dráhy. V T.T. boli tri. Jedna zničená za vojny, druhá v povodnom stave do Ľubochne, tretia zostala jako pracovný voz nejaký čas v T.T.. Bola čiastočne prestavaná, čelo s dvomi reflektormi. Pozdejšie zrušená.
V Ľubochni boli povodne dve(?) malé elektrické lokomotivy, os. doprava tam predtým nebola.
História Ľubochnianskej drážky je dosť málo prebádaná, uvítam upresnenia prípadne diskusiu.
Most: Unikátne zábery posledných dní starého Mostu. Tie električky boli dovezené z Prahy už jako zrušené, včetne niekolkých vlečňákov, za účelom filmovania (nikdy tam nejazdili) tie som videl pred starým nádražím ešte začiatkom 80-tych rokov.