Sarajevo kúpi od bieloruského Belkommunmašu 25 kĺbových trolejbusov BKM-433: https://www.trolleymotion.eu/trolleynews/beitrag/?id=9241
S výnimkou dvoch 21 Tr a dvoch trolejbusov ŠEAL 100 pôjde o prvé nové trolejbusy od roku 1986.
Niečo takéto: https://varlamov.ru/4124122.html by si mohol nechať vyhotoviť (samozrejme so štylizovanou laminátkou či okuliarnikom) aj Náhodný dopravca.
Inak Kazaň je na ruské pomery veľmi špecifické mesto - tým, že majú obrovské príjmy z ropy, si môžu dovoliť veľmi často obnovovať vozový park, ktorý je vďaka tomu najmladší v krajine. Zároveň sú však tamojšie vozidlá v mimoriadne žalostnom stave: https://transphoto.org/photo/1313019/?vid=338841 (situácia ako na fotke tam nie je ničím výnimočným)
Úplnou legendou sú potom miestne horiace električky - iba túto jeseň im zhoreli 4 vozidlá (a to do toho nie sú zarátané autobusy): https://varlamov.ru/4124122.html
Predpokladám, že ich rozdelia po všetkých prevádzkách. Tento rok treba vyradiť dve C954E v levickej a šahskej prevádzke, jednu C10,5 zo Štúrova a predpokladám návrat dvoch nitrianskych Crosswayou naspäť. Zvyšné predpokladám, že nahradia najstaršie Crosswaye, ktoré by mohli nahradiť Karosy a C 10,5 na KN zmluvných dopravách.
V posledných rokov v Európe vznikajú nové, resp. sa rozširujô trolejbusové a električkové prevádzky, aj v menších mestách.Nechce sa aj Sk uberať touto cestou?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.