Reply on: 810zssk #5616:
Kvôli priamym vlakom ani netreba nič stavať, cez Čop vedie 1435mm až do Mukačeva. Nemusíme ešte aj zo spojenia na Ukrajinu robiť pojazdnú výstavku, radšej nech je poriadne spojenie na jednom ramene než smiešne počty rýchlikov na dvoch.
Peon
Tie sú už niekoľko mesiacov nasadené aj v úseku "Marchegg - Ganserndorf" a ďalej do Viedne). Takže zelektrifikovali to celé skôr ako zdvojkoľajnili.
Tak v blízkosti hranice už tie staré motoráky známe kedysi ako "ganserndorfery" asi nikde nejazdia. Teda ak nerátam S8 "Petržalka - Rajka - Hegyeshalom", ale to nie je Rakúsko a tie sú z GySevu.
Ach ja si pamätám ešte časy keď "ganserndorfery" pokračovali z Marcheggu každé 2 hodiny cez DNV až na Hlavnú stanicu a ako jediné medzištátne vlaky stáli aj v Lamači.
Wau tie dokončené mimoúrovňové križovania s cestnou dopravou, a napr. podchod pre peších v stanici Schonfeld- Lassee vedie na obe strany, v Siebenbrunn- Leopodldsdorf sú dokonca podchody pre peších dva, z toho jeden vedie na obe strany, teda aj do Leopoldsdorfu.
Vyzerá to aj na skvalitnenie autobusovej dopravy vo VOR (minimálne v Marchfelde čo som si všimol). Teraz nemyslím iba to, že konečne aj tam sú už nízkopodlažné autobusy.
Pamätám si časy keď na rakúskom vidieku neďaleko hranice v nedele a sviatky autobusy vôbec nejazdili. Teraz na niektorých linkách je už aspoň zopár spojov (napr. linka 545 "Ganserndorf - Siebenbrunn/Leopoldsdorf - Orth an der Donau" či 540 "Schlosshof - Wien, Hausfeldstrasse).